Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 15:10Fasiken MoA! Du har fått din egen löpgrupp! Det var flinkt jobbat 🙂
Fasiken MoA! Du har fått din egen löpgrupp! Det var flinkt jobbat 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 15:41Haha.. jag förnekar allt! Mikaela är ägaren.. Själv ser jag mig som den ivriga amatören/informatören som vill göra sitt för att få vara med i coolagänget. 😉
//Hangaround
Haha.. jag förnekar allt! Mikaela är ägaren.. Själv ser jag mig som den ivriga amatören/informatören som vill göra sitt för att få vara med i coolagänget. 😉
//Hangaround
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 16:05Vi är alla coola 😀
Vi är alla coola 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 17:11Dagens sanning, känner mig som superwomen nu när jag sprungit i hagel!
Nu ska denna coolingen äta lite praliner och hålla fredag.
🙂
Dagens sanning, känner mig som superwomen nu när jag sprungit i hagel!
Nu ska denna coolingen äta lite praliner och hålla fredag.
🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 23:53Om någon till äventyrs hade önskat att springa med mig imorgon så måste jag meddela att jag ämnar stanna på Lidingö hela dagen, så någon grupplöpning är väl knappast möjlig. Men med tanke på hur "Aspuddenregionen" svällt ansenligt geografiskt i denna tråd
Om någon till äventyrs hade önskat att springa med mig imorgon så måste jag meddela att jag ämnar stanna på Lidingö hela dagen, så någon grupplöpning är väl knappast möjlig. Men med tanke på hur "Aspuddenregionen" svällt ansenligt geografiskt i denna tråd
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 07:40Japp, i denna grupp spränger vi gränserna. Hade gärna hängt på om min feber hade gett med sig. Hoppas dock på tillfriskning inför ett helgpass.
Japp, i denna grupp spränger vi gränserna. Hade gärna hängt på om min feber hade gett med sig. Hoppas dock på tillfriskning inför ett helgpass.
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 11:14Jag tänkte springa imorgon eller på torsdag, runt 11-snåret. Från Bredäng, bort till Vinterviken, ett varv runt Trekanten och sedan hem igen, antingen via Hägerstensvägen, eller så tillbaka till Vinterviken och längs vattnet. Ca 13 km i 6 min/km-tempo.
Jag tänkte springa imorgon eller på torsdag, runt 11-snåret. Från Bredäng, bort till Vinterviken, ett varv runt Trekanten och sedan hem igen, antingen via Hägerstensvägen, eller så tillbaka till Vinterviken och längs vattnet. Ca 13 km i 6 min/km-tempo.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:36Är det någon / några som har lust att ta en runda på lördag förmiddag? Kör ca 6 minuterstempo 🙂 Skulle gärna ta en runda på 12-15km.
Är det någon / några som har lust att ta en runda på lördag förmiddag? Kör ca 6 minuterstempo 🙂 Skulle gärna ta en runda på 12-15km.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 10:26Idag (söndag 15/4) tänkte jag springa ett lite längre pass på em, Aspudden-Sätrabadet (ungefär)-Aspudden, dock inte samma väg båda riktningarna. Om jag lämnar Aspudden vid tre så är jag väl vid badet vid ca 45-50min senare. Vill någon haka på i någon rikt
Idag (söndag 15/4) tänkte jag springa ett lite längre pass på em, Aspudden-Sätrabadet (ungefär)-Aspudden, dock inte samma väg båda riktningarna. Om jag lämnar Aspudden vid tre så är jag väl vid badet vid ca 45-50min senare. Vill någon haka på i någon rikt
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 12:05På onsdag kväll blir det en runda runt Vinterviken-Trekanten (ca 7-8 km i prattempo). Samling vid fontänen Manhemsgatan (Aspudden) kl 19.30 för den som vill hänga med, jag startar därifrån.
På onsdag kväll blir det en runda runt Vinterviken-Trekanten (ca 7-8 km i prattempo). Samling vid fontänen Manhemsgatan (Aspudden) kl 19.30 för den som vill hänga med, jag startar därifrån.