Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Håkan jag hade gärna följt med men testade att springa nyss och klarade inte ens 2 km :´(

Martin om jag får min andning att fungera så hänger jag med på onsdag. Men jag börjar tvivla på det hela... 🙁

Jag fortsätter rehaba mig.. Och nästa pass för mig blir nästa lördag. Förutsätter att jag är på språng igen då.

Har fått lite känning i benhinnorna, så jag tar det lugnt några dagar. Osäker på hur det ser ut i veckan.

Hej gott folk!

Jag tänkte (om vädret tillåter då jag är lite kinkig) ge mig ut på en väldigt lugn joggingrunda på söndag. Då pratar vi alltså 6.30-7.00 tempo. Och mitt mål är då att orka vara ute i 60-70 min.

Sugen på att haka på? Det är lite testpass e

Kan ev hänga på. Återkommer. 🙂

Trevligt! Gör så. 🙂

hmm mja nja kanske. Vill, måste, borde kanske inte... Ja jag velar om jag kan vara med... Återkommer med hur jag mår under morgondagen

Gör så, och jag kan absolut tänka mig lägre tempo alt flack bana. Har sprungit gångvägarna sätra - Västertorp - telefonplan - midsommarkransen. Där är platt längs med Essingeleden. Andra banor tas gärna emot. 🙂

Alla verkar osäkra och tyvärr jag också. Det skulle vara väldigt trevligt att komma ut, helst på em, men jag har en ömmande hälsena. Den känns inte värre idag än att det borde funka med ett socialpass imorgon.

Vad tänker du för tid, Moa? Sambon skall på lakritsmässan, men jag vet inte riktigt vilken tid han planerar att dra dit. Har jag en tid att gå efter kan vi anpassa dagen lite. 🙂