Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 07:34Tradigt o höra. Men Håkan springer några extra vändor i backen för dig, det ska jag se till. 🙂 Se till o kurera dig ist.
Tradigt o höra. Men Håkan springer några extra vändor i backen för dig, det ska jag se till. 🙂 Se till o kurera dig ist.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 21:09Det blev lite backe i Mälarhöjden idag. Trevligt!
På torsdag kan inte jag, jag är bortlovad till min familj och ska springa med dom. men om passet blir för mjukt så kanske någon är sugen att ranta en runda på fredag? Sen drar jag till de södra markerna o
Det blev lite backe i Mälarhöjden idag. Trevligt!
På torsdag kan inte jag, jag är bortlovad till min familj och ska springa med dom. men om passet blir för mjukt så kanske någon är sugen att ranta en runda på fredag? Sen drar jag till de södra markerna o
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 18:28Någon som är sugen på Aspudden i morgon torsdag ca 18.00? 5-7 km i 5:45-6:00 fart?
Någon som är sugen på Aspudden i morgon torsdag ca 18.00? 5-7 km i 5:45-6:00 fart?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:03Jag dyker upp! 18:00 vid t-bana aspudden... 5.45 - 6.00 blir super 🙂 har en bra runda på lite mer än 6km. Men är vädligt öppen för nya rundor.
Jag dyker upp! 18:00 vid t-bana aspudden... 5.45 - 6.00 blir super 🙂 har en bra runda på lite mer än 6km. Men är vädligt öppen för nya rundor.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 14:58Kul! Har en grön träningsjacka och svart-gul ryggsäck (värmer upp från jobbet) 🙂
Kul! Har en grön träningsjacka och svart-gul ryggsäck (värmer upp från jobbet) 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 18:32Nån som vill ut en vända i morgon? Gärna dagtid. 6 min tempo 5-6 km.
Nån som vill ut en vända i morgon? Gärna dagtid. 6 min tempo 5-6 km.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 19:24Hej
Jag är mycket intresserad av att vara med i din löpgrupp. Är i behov av träningskompis/kompisar som kan stötta och motivera och träna på bestämda tider.
/ Maxine
Hej
Jag är mycket intresserad av att vara med i din löpgrupp. Är i behov av träningskompis/kompisar som kan stötta och motivera och träna på bestämda tider.
/ Maxine
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 21:16Tack för trevligt sällskap, Mikaela!
Tack för trevligt sällskap, Mikaela!
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 06:30Tack detsamma 🙂
Tack detsamma 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 07:51Maxime, du har ingen info om dig själv. Lägg gärna in det. 🙂 Några regelbundna tider kan vi inte skryta om. Men vi skriver dag, tid, sträcka, tempo o plats när vi vill träna med sällskap. Så håll ett öga här eller lägg själv ut när du ska träna.
Själv
Maxime, du har ingen info om dig själv. Lägg gärna in det. 🙂 Några regelbundna tider kan vi inte skryta om. Men vi skriver dag, tid, sträcka, tempo o plats när vi vill träna med sällskap. Så håll ett öga här eller lägg själv ut när du ska träna.
Själv