Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Tradigt o höra. Men Håkan springer några extra vändor i backen för dig, det ska jag se till. 🙂 Se till o kurera dig ist.

Det blev lite backe i Mälarhöjden idag. Trevligt!

På torsdag kan inte jag, jag är bortlovad till min familj och ska springa med dom. men om passet blir för mjukt så kanske någon är sugen att ranta en runda på fredag? Sen drar jag till de södra markerna o

Någon som är sugen på Aspudden i morgon torsdag ca 18.00? 5-7 km i 5:45-6:00 fart?

Jag dyker upp! 18:00 vid t-bana aspudden... 5.45 - 6.00 blir super 🙂 har en bra runda på lite mer än 6km. Men är vädligt öppen för nya rundor.

Kul! Har en grön träningsjacka och svart-gul ryggsäck (värmer upp från jobbet) 🙂

Nån som vill ut en vända i morgon? Gärna dagtid. 6 min tempo 5-6 km.

Hej

Jag är mycket intresserad av att vara med i din löpgrupp. Är i behov av träningskompis/kompisar som kan stötta och motivera och träna på bestämda tider.

/ Maxine

Tack för trevligt sällskap, Mikaela!

Tack detsamma 🙂

Maxime, du har ingen info om dig själv. Lägg gärna in det. 🙂 Några regelbundna tider kan vi inte skryta om. Men vi skriver dag, tid, sträcka, tempo o plats när vi vill träna med sällskap. Så håll ett öga här eller lägg själv ut när du ska träna.

Själv