Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 10:58Glöm inte sommartid idag!
Glöm inte sommartid idag!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 11:04Jag kommer också... Men vet som sagt inte hur långt jag klarar idag. Så vi blir tre som kör 🙂 Men rundan låter som en trevlig sträcka
Jag kommer också... Men vet som sagt inte hur långt jag klarar idag. Så vi blir tre som kör 🙂 Men rundan låter som en trevlig sträcka
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 11:09Kanoners! 🙂
Kanoners! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 12:19Nice! Här springs inte ifrån någon (om jag inte uttryckligen blir ombedd...). Ses!
Nice! Här springs inte ifrån någon (om jag inte uttryckligen blir ombedd...). Ses!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 15:46Tack pågar! Roligt med sällskap även om ni lurade ut mig på värsta berg o dalbanan. 😉
Nästa gång hakar jag på hela milen.
Vad sägs om tisdag o torsdag nästa gång? Tid o plats? Kanske backträning ett av passen.
Tack pågar! Roligt med sällskap även om ni lurade ut mig på värsta berg o dalbanan. 😉
Nästa gång hakar jag på hela milen.
Vad sägs om tisdag o torsdag nästa gång? Tid o plats? Kanske backträning ett av passen.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:56Jag kan tisdag dagtid och ev torsdag kväll (och dagtid där med). 🙂
Jag kan tisdag dagtid och ev torsdag kväll (och dagtid där med). 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:52Tyvärr kan jag inte dagtid denna veckan. Men torsdag kväll. Hinner alla till kl 17.30?
Tyvärr kan jag inte dagtid denna veckan. Men torsdag kväll. Hinner alla till kl 17.30?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:5417:30 i Aspudden kan nog funka, men Sätra blir nog knepigt för mig.
17:30 i Aspudden kan nog funka, men Sätra blir nog knepigt för mig.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:56Nej, 17.30 blir för tidigt för min del. Sambon har ett event den dagen och är inte hemma förrän tidigast 19.00. Hade mer tänkt runt 20-snåret, men det kanske blir för sent?
Nej, 17.30 blir för tidigt för min del. Sambon har ett event den dagen och är inte hemma förrän tidigast 19.00. Hade mer tänkt runt 20-snåret, men det kanske blir för sent?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:38Tisdagar och torsdagar är tyvärr dagar då jag slutar relativt sent. Från 18 och ganska nära hemma är väl mest realistiskt för mig. Sen kommer jag antagligen springa med elever i någon slags löpargrupp på Lidingö på torsdagar framöver.
Tisdagar och torsdagar är tyvärr dagar då jag slutar relativt sent. Från 18 och ganska nära hemma är väl mest realistiskt för mig. Sen kommer jag antagligen springa med elever i någon slags löpargrupp på Lidingö på torsdagar framöver.