Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

@Mikaela, eventuellt, skulle passa mig ganska bra, men är lite osäker på när jag kommer från jobbet. Siktar på 18.30, men är jag inte där så stick iväg :-). 6 min-tempo blir ganska lagom för mig på dagens pass. Bor i Axelsberg, så i så fall hoppar jag av

Joakim: Vad sägs om att testa igen nästa vecka? Jag har fått lite förhinder för imorgon nämligen... kan alla dagar utom måndag och tisdag 🙂

Hej Gott folk!

På lördag kl 10.00 tänkte jag befinna mig på Sätra Strandbads parkering för pass enligt önskemål.
Någon mer som är sugen på att haka på då?

Vila på lördag, Premiärmilen på söndag 🙂

Sätra strand i all ära. Det är jättenice där. Men vad hände med "löpargrupp i Aspudden"? En liten geografisk invändning bara (H) . Idag fick jag oväntat sällskap av okänd granne på en runda runt Årstaviken. Det var nog engångstillfälle, jag vet inte vad h

Vad bråkig du är Håkan. 😉

Två pass utgår annars från Täby under dagen. Båda lätt löpning på dryga milen.

Nu är du allt gnällig Håkan. 😉
Ni hurtbullar i Aspudden springer ju förbi oss patrask i söderförorterna o tanken (min) var då att man lätt kan haka på längs med vägen.

Dock är Täby lite väl långt iväg för en påhakning.. 😉 Men du springer kanske förbi

Håkan du kan ju ta en löptur från Aspudden till Sätra så får du lite extra motion och mer sällskap allt eftersom.

Jag personligen tycker Aspudden och Sätra är nära varandra så det är jättebra om folk droppar förslag på träningstider och ställen så att vi

Jag hoppar lördagspasset o tänkte köra milen på söndag. Fläck snäll bana tänkte jag mig. Nån som ska ut eller ni alla kör premiärmilen?

Jag ger besked lördageftermiddag on jag kan hänga med eller inte... Jag har status oklar med min hosta etc. just nu