Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:54Kl 14 vid Sätra strandbad?
Kl 14 vid Sätra strandbad?
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 22:28Det blir för sent för mig. Får middagsgäster vid 16 och har en del att fixa innan dess som ej kan förberedas. :-/
Vi får ta ett pass i veckan istället. 🙂
Det blir för sent för mig. Får middagsgäster vid 16 och har en del att fixa innan dess som ej kan förberedas. :-/
Vi får ta ett pass i veckan istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 22:30Då gör vi det. 🙂
Då gör vi det. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 09:4514 är ok för mig, men om vi ska springa gångvägar så träffas jag hellre vid någon tunnelbana. Bredäng, Sätra, Skärholmen. Om vi startar vid badet så börjar vi med segt uppför som jag först måste ta mig nedför....
14 är ok för mig, men om vi ska springa gångvägar så träffas jag hellre vid någon tunnelbana. Bredäng, Sätra, Skärholmen. Om vi startar vid badet så börjar vi med segt uppför som jag först måste ta mig nedför....
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 11:02Kl 14, sätra t bana. Spärrarna. 🙂
Kl 14, sätra t bana. Spärrarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 11:21Jag kan förmodligen hänga på! Beror på hur intressant sambon tycker att lakritsmässan är.. 😉
Jag kan förmodligen hänga på! Beror på hur intressant sambon tycker att lakritsmässan är.. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 11:28Min hälsena är inte tipptopp men jag ska försöka.
Min hälsena är inte tipptopp men jag ska försöka.
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 13:40Sambon har inte kommit hem ännu, så jag missar dagens pass. Får bli ett ensampass istället.. 🙁
Sambon har inte kommit hem ännu, så jag missar dagens pass. Får bli ett ensampass istället.. 🙁
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 16:17Hoppas han har kompensationslakrits med sig hem. 🙂
Tack för pepp o sällskap idag Håkan!
Hoppas han har kompensationslakrits med sig hem. 🙂
Tack för pepp o sällskap idag Håkan!
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 16:42En stoooooor påse! 🙂
En stoooooor påse! 🙂