Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

sätt mig som ett kanske på den rundan :p

Gustaf, när ska du lära dig att varva ner? Vi kastar dig i sjön om du hostar för jäkligt. Ok!

Men kul om du hakar på. =)

Du ser ju hur lite jag tränat på sista tiden 😉 Så mycket jag tränat den senste månaden är ju ungefär vad jag brukar göra på 2 dagar i vanliga fall :p

Okejokej.. du får följa med.. =P
Du är duktig som inte springer när du inte kan andas. Då får vi hoppas att du är pigg på söndag kl 14.00.

Och jag hoppas att det är sol och värme!! Jobbigt att springa med trippla tröjor, regnjacka, dubbla byxor, dubbla

Kul om du kan hänga på, Gustaf! 🙂

Ses utanför Mälarhöjdens t-bana kl 14? Funkis?

Perfa!

Var springer ni?
Är det mestadels asfalt som gäller? Vill helst springa stig/skog. Ont om sådant där jag bor tyvärr.

Bor på Telefonplan och hänger gärna på när jag fått ordning på min hälsena.

Jerry, jag springer ofta i skogen. Längs vattnet vid Mälarhöjden/Bredäng/Sätra. Springer oftast dagtid, men har du möjlighet får du gärna följa med.

På söndag kommer vi att springa längs Vinterviken och Trekanten, samling utanför Mälarhöjdens t-bana kl 1

Hanna

Kan ta cykeln dit, slippa asfalten. Återkommer när min hälsena har blivit bättre. Ska känna på den nästa vecka är det tänkt.
Har fikat på Lyran, får kolla karta så lär jag väl hitta spåren.
Dagpass är värre förutom helger.

Påminner om morgondagens löprunda. Samling utanför Mälarhöjdens tunnelbana kl 14.00 imorgon söndag. Det blir ca 10-12 km i 6 - 6:30--tempo. Alla som vill är självklart välkomna. 🙂