Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:28sätt mig som ett kanske på den rundan :p
sätt mig som ett kanske på den rundan :p
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:34Gustaf, när ska du lära dig att varva ner? Vi kastar dig i sjön om du hostar för jäkligt. Ok!
Men kul om du hakar på. =)
Gustaf, när ska du lära dig att varva ner? Vi kastar dig i sjön om du hostar för jäkligt. Ok!
Men kul om du hakar på. =)
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:36Du ser ju hur lite jag tränat på sista tiden 😉 Så mycket jag tränat den senste månaden är ju ungefär vad jag brukar göra på 2 dagar i vanliga fall :p
Du ser ju hur lite jag tränat på sista tiden 😉 Så mycket jag tränat den senste månaden är ju ungefär vad jag brukar göra på 2 dagar i vanliga fall :p
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 10:02Okejokej.. du får följa med.. =P
Du är duktig som inte springer när du inte kan andas. Då får vi hoppas att du är pigg på söndag kl 14.00.Och jag hoppas att det är sol och värme!! Jobbigt att springa med trippla tröjor, regnjacka, dubbla byxor, dubbla
Okejokej.. du får följa med.. =P
Du är duktig som inte springer när du inte kan andas. Då får vi hoppas att du är pigg på söndag kl 14.00.
Och jag hoppas att det är sol och värme!! Jobbigt att springa med trippla tröjor, regnjacka, dubbla byxor, dubbla
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 11:35Kul om du kan hänga på, Gustaf! 🙂
Ses utanför Mälarhöjdens t-bana kl 14? Funkis?
Kul om du kan hänga på, Gustaf! 🙂
Ses utanför Mälarhöjdens t-bana kl 14? Funkis?
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:50Perfa!
Perfa!
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 12:30Var springer ni?
Är det mestadels asfalt som gäller? Vill helst springa stig/skog. Ont om sådant där jag bor tyvärr.Bor på Telefonplan och hänger gärna på när jag fått ordning på min hälsena.
Var springer ni?
Är det mestadels asfalt som gäller? Vill helst springa stig/skog. Ont om sådant där jag bor tyvärr.
Bor på Telefonplan och hänger gärna på när jag fått ordning på min hälsena.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 12:32Jerry, jag springer ofta i skogen. Längs vattnet vid Mälarhöjden/Bredäng/Sätra. Springer oftast dagtid, men har du möjlighet får du gärna följa med.
På söndag kommer vi att springa längs Vinterviken och Trekanten, samling utanför Mälarhöjdens t-bana kl 1
Jerry, jag springer ofta i skogen. Längs vattnet vid Mälarhöjden/Bredäng/Sätra. Springer oftast dagtid, men har du möjlighet får du gärna följa med.
På söndag kommer vi att springa längs Vinterviken och Trekanten, samling utanför Mälarhöjdens t-bana kl 1
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 20:45Hanna
Kan ta cykeln dit, slippa asfalten. Återkommer när min hälsena har blivit bättre. Ska känna på den nästa vecka är det tänkt.
Har fikat på Lyran, får kolla karta så lär jag väl hitta spåren.
Dagpass är värre förutom helger.
Hanna
Kan ta cykeln dit, slippa asfalten. Återkommer när min hälsena har blivit bättre. Ska känna på den nästa vecka är det tänkt.
Har fikat på Lyran, får kolla karta så lär jag väl hitta spåren.
Dagpass är värre förutom helger.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:36Påminner om morgondagens löprunda. Samling utanför Mälarhöjdens tunnelbana kl 14.00 imorgon söndag. Det blir ca 10-12 km i 6 - 6:30--tempo. Alla som vill är självklart välkomna. 🙂
Påminner om morgondagens löprunda. Samling utanför Mälarhöjdens tunnelbana kl 14.00 imorgon söndag. Det blir ca 10-12 km i 6 - 6:30--tempo. Alla som vill är självklart välkomna. 🙂