Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Vi ses då! 🙂

Hej! Jag vill gärna hänga med på en löptur vid tillfälle. Är det några som är intresserade att springa nu på torsdag kl 18 med start vid Aspudden t-bana?

Tack för en fantastiskt trevlig löprunda, Martin och Moa! Jätteroligt att ses; detta gör vi om snart igen! 🙂

15 km skrapade jag ihop idag. Härligt! 🙂

Tack själva! Jag ser fram emot nästa vända. Rundan var perfekt. 🙂 och sällskapet likaså.

Jag kör gärna en runda på torsdag runt 18:00 tiden. Kör 4:30 programmet till Stockholm marathon (Szalkais) så jag tänkte köra långa intervaller (1km). Skulle någon vara sugen på det?

Är lite osäker på hur veckan ser ut. Springer Kungsholmen runt i helgen, som en liten test inför maran i sommar. Återkommer.

Jag hänger gärna med på långa intervaller.

Vad kul 🙂 då kör vi på torsdag. 18.00 vid Aspudden t-bana? Vad tror du om att köra några kilometer uppvärmning och sedan själva intervallerna runt Trekanten (tror att det är 1,5 km runt men vi behöver inte springa hela vägen)?

Ska också springa Kungsho

Kul att du också skall springa Kungsholmen! Men visst är det på lördan..? Långa intervaller låter helt ok, får se om jag hinner förbi på torsdag, vore kul!

Intervallträning nu på torsdag kl 18 med samling vid Aspuddens t-bana. Alla är välkomna så klart!

Jag springer gärna några intervaller runt trekanten, ett alternativ är att springa intervallerna i vinterviken. Vi kan bestämma detaljerna när vi ses.
Enl