Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:50Vi ses då! 🙂
Vi ses då! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 15:07Hej! Jag vill gärna hänga med på en löptur vid tillfälle. Är det några som är intresserade att springa nu på torsdag kl 18 med start vid Aspudden t-bana?
Hej! Jag vill gärna hänga med på en löptur vid tillfälle. Är det några som är intresserade att springa nu på torsdag kl 18 med start vid Aspudden t-bana?
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 15:58Tack för en fantastiskt trevlig löprunda, Martin och Moa! Jätteroligt att ses; detta gör vi om snart igen! 🙂
15 km skrapade jag ihop idag. Härligt! 🙂
Tack för en fantastiskt trevlig löprunda, Martin och Moa! Jätteroligt att ses; detta gör vi om snart igen! 🙂
15 km skrapade jag ihop idag. Härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:29Tack själva! Jag ser fram emot nästa vända. Rundan var perfekt. 🙂 och sällskapet likaså.
Tack själva! Jag ser fram emot nästa vända. Rundan var perfekt. 🙂 och sällskapet likaså.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:35Jag kör gärna en runda på torsdag runt 18:00 tiden. Kör 4:30 programmet till Stockholm marathon (Szalkais) så jag tänkte köra långa intervaller (1km). Skulle någon vara sugen på det?
Jag kör gärna en runda på torsdag runt 18:00 tiden. Kör 4:30 programmet till Stockholm marathon (Szalkais) så jag tänkte köra långa intervaller (1km). Skulle någon vara sugen på det?
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 21:56Är lite osäker på hur veckan ser ut. Springer Kungsholmen runt i helgen, som en liten test inför maran i sommar. Återkommer.
Är lite osäker på hur veckan ser ut. Springer Kungsholmen runt i helgen, som en liten test inför maran i sommar. Återkommer.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 23:59Jag hänger gärna med på långa intervaller.
Jag hänger gärna med på långa intervaller.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 09:34Vad kul 🙂 då kör vi på torsdag. 18.00 vid Aspudden t-bana? Vad tror du om att köra några kilometer uppvärmning och sedan själva intervallerna runt Trekanten (tror att det är 1,5 km runt men vi behöver inte springa hela vägen)?
Ska också springa Kungsho
Vad kul 🙂 då kör vi på torsdag. 18.00 vid Aspudden t-bana? Vad tror du om att köra några kilometer uppvärmning och sedan själva intervallerna runt Trekanten (tror att det är 1,5 km runt men vi behöver inte springa hela vägen)?
Ska också springa Kungsho
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 10:17Kul att du också skall springa Kungsholmen! Men visst är det på lördan..? Långa intervaller låter helt ok, får se om jag hinner förbi på torsdag, vore kul!
Kul att du också skall springa Kungsholmen! Men visst är det på lördan..? Långa intervaller låter helt ok, får se om jag hinner förbi på torsdag, vore kul!
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:10Intervallträning nu på torsdag kl 18 med samling vid Aspuddens t-bana. Alla är välkomna så klart!
Jag springer gärna några intervaller runt trekanten, ett alternativ är att springa intervallerna i vinterviken. Vi kan bestämma detaljerna när vi ses.
Enl
Intervallträning nu på torsdag kl 18 med samling vid Aspuddens t-bana. Alla är välkomna så klart!
Jag springer gärna några intervaller runt trekanten, ett alternativ är att springa intervallerna i vinterviken. Vi kan bestämma detaljerna när vi ses.
Enl