Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Jag och Moa kör intervaller på banan vid Sätra Friidrottsanläggning nu på torsdag kl 10.00. Fler som vill hänga på? 🙂

Hej,

Jag kanske hänger med på långpasset på söndag. Men är inte hundra. Kan höra av mig senare 🙂

// Mikaela

Toppen Mikaela.

Ja just det ,intervall i morgon kl 10.00. Hujja, kan jag ens röra mig vid den tiden?!
🙂

Moa, efter gårdagens runda i terrängspåret i Segeltorp är mina ben stela som stockar. Vi får pusha varandra imorgon..! 😉

Härligt, jag ska ut på en 6 km lugn runda idag med hundarna (dvs en del snabbstopp). Jag har lite dåligt samvete för det missade långpasset i söndags. Men lugnt idag, intervall i morgon och långpass på söndag.. då bör jag ha kompenserat lite utan att dra

Låter som en bra plan! 🙂

Jonas, Mikaela och kanske någon mer som hänger med på långpasset på söndag? Ska vi utgå från Mälarhöjdens t-bana kl 13.00? 6.15-6.30 tempo i ca 80 min (i bästa fall).

Vi ses där?

Nästa torsdag (kristiflygare) kl 10.00 blir det intervaller ute vid sätra idrottshall (stora röda hallen). Nån som vill haka på? Vi ses där o då!

Jag är självklart på! 🙂

(På torsdag, alltså. Långpasset måste jag tyvärr hoppa eftersom jag är i Göteborg i helgen..)

Jag vill gärna följa med på söndag. Tempo och distans och starttid låter bra. Kan jag logga in här samma dag och meddela? Grejjen är att jag ska gifta mig på torsdag och har en massa att ordna med... så jag vet inte riktigt hur mycket jag har att göra på