Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:11Jag och Moa kör intervaller på banan vid Sätra Friidrottsanläggning nu på torsdag kl 10.00. Fler som vill hänga på? 🙂
Jag och Moa kör intervaller på banan vid Sätra Friidrottsanläggning nu på torsdag kl 10.00. Fler som vill hänga på? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:47Hej,
Jag kanske hänger med på långpasset på söndag. Men är inte hundra. Kan höra av mig senare 🙂
// Mikaela
Hej,
Jag kanske hänger med på långpasset på söndag. Men är inte hundra. Kan höra av mig senare 🙂
// Mikaela
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:04Toppen Mikaela.
Ja just det ,intervall i morgon kl 10.00. Hujja, kan jag ens röra mig vid den tiden?!
🙂
Toppen Mikaela.
Ja just det ,intervall i morgon kl 10.00. Hujja, kan jag ens röra mig vid den tiden?!
🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:23Moa, efter gårdagens runda i terrängspåret i Segeltorp är mina ben stela som stockar. Vi får pusha varandra imorgon..! 😉
Moa, efter gårdagens runda i terrängspåret i Segeltorp är mina ben stela som stockar. Vi får pusha varandra imorgon..! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:27Härligt, jag ska ut på en 6 km lugn runda idag med hundarna (dvs en del snabbstopp). Jag har lite dåligt samvete för det missade långpasset i söndags. Men lugnt idag, intervall i morgon och långpass på söndag.. då bör jag ha kompenserat lite utan att dra
Härligt, jag ska ut på en 6 km lugn runda idag med hundarna (dvs en del snabbstopp). Jag har lite dåligt samvete för det missade långpasset i söndags. Men lugnt idag, intervall i morgon och långpass på söndag.. då bör jag ha kompenserat lite utan att dra
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:35Låter som en bra plan! 🙂
Låter som en bra plan! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:48Jonas, Mikaela och kanske någon mer som hänger med på långpasset på söndag? Ska vi utgå från Mälarhöjdens t-bana kl 13.00? 6.15-6.30 tempo i ca 80 min (i bästa fall).
Vi ses där?
Jonas, Mikaela och kanske någon mer som hänger med på långpasset på söndag? Ska vi utgå från Mälarhöjdens t-bana kl 13.00? 6.15-6.30 tempo i ca 80 min (i bästa fall).
Vi ses där?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 20:07Nästa torsdag (kristiflygare) kl 10.00 blir det intervaller ute vid sätra idrottshall (stora röda hallen). Nån som vill haka på? Vi ses där o då!
Nästa torsdag (kristiflygare) kl 10.00 blir det intervaller ute vid sätra idrottshall (stora röda hallen). Nån som vill haka på? Vi ses där o då!
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:37Jag är självklart på! 🙂
(På torsdag, alltså. Långpasset måste jag tyvärr hoppa eftersom jag är i Göteborg i helgen..)
Jag är självklart på! 🙂
(På torsdag, alltså. Långpasset måste jag tyvärr hoppa eftersom jag är i Göteborg i helgen..)
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 13:18Jag vill gärna följa med på söndag. Tempo och distans och starttid låter bra. Kan jag logga in här samma dag och meddela? Grejjen är att jag ska gifta mig på torsdag och har en massa att ordna med... så jag vet inte riktigt hur mycket jag har att göra på
Jag vill gärna följa med på söndag. Tempo och distans och starttid låter bra. Kan jag logga in här samma dag och meddela? Grejjen är att jag ska gifta mig på torsdag och har en massa att ordna med... så jag vet inte riktigt hur mycket jag har att göra på