Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 15:33Kul! Vi ses där!
Kul! Vi ses där!
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 15:43Liten risk/chans/möjlighet att jag är där tidigare imorgon... Siktar på ca 9:45 (men känner jag mig själv rätt blir det nog 10:00 ändå) för att hinna få ihop mitt pass ordentligt
Liten risk/chans/möjlighet att jag är där tidigare imorgon... Siktar på ca 9:45 (men känner jag mig själv rätt blir det nog 10:00 ändå) för att hinna få ihop mitt pass ordentligt
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 18:30Jag är nog där lite innan 10 jag med. Sedan kommer en tjej som heter Joanna, och eventuellt hennes man, så vi blir ett gäng imorgon. Kul! 🙂
Jag är nog där lite innan 10 jag med. Sedan kommer en tjej som heter Joanna, och eventuellt hennes man, så vi blir ett gäng imorgon. Kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 00:20Och jag kommer väl sist då jag bor närmst. Nädå, vi ses där vid strax innan tio. 🙂
Och jag kommer väl sist då jag bor närmst. Nädå, vi ses där vid strax innan tio. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 10:53Någon som är sugen på att hänga med på långpass imorgon förmiddag? Klockan nio utanför Mälarhöjdens tunnelbanestation? Tänkte springa längs Vinterviken, bort runt Trekanten och sedan tillbaka via Västertorp. Ca 12 km.
Någon som är sugen på att hänga med på långpass imorgon förmiddag? Klockan nio utanför Mälarhöjdens tunnelbanestation? Tänkte springa längs Vinterviken, bort runt Trekanten och sedan tillbaka via Västertorp. Ca 12 km.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 10:54Tillägg: tänkte mig 6:00-tempo.
Tillägg: tänkte mig 6:00-tempo.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 11:32är jag vaken så kan jag nog hänga på... Jag hör av mig till dig senast 8:15 på FB om jag hänger på 🙂 Beror lite på hur jag ska lägga upp dagen
är jag vaken så kan jag nog hänga på... Jag hör av mig till dig senast 8:15 på FB om jag hänger på 🙂 Beror lite på hur jag ska lägga upp dagen
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 11:37Ok! 🙂 Lycka till på Skärholmsloppet idag!
Ok! 🙂 Lycka till på Skärholmsloppet idag!
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 11:39Lite tidigt för mig. Jag kör nog e.m/kvällspass ist. 🙂
Lite tidigt för mig. Jag kör nog e.m/kvällspass ist. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 11:48Tack 🙂 Idag ska det vara full gas för mig... Kan ev gå in i väggen efter ett litet tag men kan lik väl chansa på att springa fort :p
Tack 🙂 Idag ska det vara full gas för mig... Kan ev gå in i väggen efter ett litet tag men kan lik väl chansa på att springa fort :p