Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:15Påminner om morgondagens intervaller! 10.00 vid Sätra IP!
Emelie har tackat ja nu ikväll, så vi blir ett gäng. Fler är givetvis välkomna! 🙂
Påminner om morgondagens intervaller! 10.00 vid Sätra IP!
Emelie har tackat ja nu ikväll, så vi blir ett gäng. Fler är givetvis välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 11:36Tack för idag, allesammans! Fantastiskt kul att så många kom! Åtta blev vi totalt, och aldrig har väl intervaller varit så roliga (eller jobbiga) som idag! 🙂
Tack för idag, allesammans! Fantastiskt kul att så många kom! Åtta blev vi totalt, och aldrig har väl intervaller varit så roliga (eller jobbiga) som idag! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 12:53Jag och Emelie pratade idag om att köra ett pass i terrängspåren i Segeltorp, 10 km-slingan.
Någon som är sugen på att hänga på? Måndagen den 18:e juni kl 19.00 är som förslag.
Jag får plats med tre personer i bilen om det är så att ni vill ha skjuts. Up
Jag och Emelie pratade idag om att köra ett pass i terrängspåren i Segeltorp, 10 km-slingan.
Någon som är sugen på att hänga på? Måndagen den 18:e juni kl 19.00 är som förslag.
Jag får plats med tre personer i bilen om det är så att ni vill ha skjuts. Up
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 13:04Tack för idag! Trevligt sällskap och kul träning:-) Kommer ALDRIG i väg själv på kvaltetsträning (intervaller, backe etc.) så det är jättebra att ni har bildat er lilla grupp som man kan hänga på när det passar:-)
/Kalle
Här är en länk till långpasset jag
Tack för idag! Trevligt sällskap och kul träning:-) Kommer ALDRIG i väg själv på kvaltetsträning (intervaller, backe etc.) så det är jättebra att ni har bildat er lilla grupp som man kan hänga på när det passar:-)
/Kalle
Här är en länk till långpasset jag
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 17:00Jag är sugen den 18e. Ska dubbelkolla.
I morgon, vad kör vi?Förslag.
Mälarhöjdens t-bana kl 19.00 i morgon (7e). 6.10 tempo 80 min?Vad sägs? Vi springer så man kan hoppa av längs med vägen. Jag har ev en kompis med mig.
Jag är sugen den 18e. Ska dubbelkolla.
I morgon, vad kör vi?
Förslag.
Mälarhöjdens t-bana kl 19.00 i morgon (7e). 6.10 tempo 80 min?
Vad sägs? Vi springer så man kan hoppa av längs med vägen. Jag har ev en kompis med mig.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 17:01Kalle, kul att du dök upp. Hoppas vi får se dig vid fler tillfällen!
Kalle, kul att du dök upp. Hoppas vi får se dig vid fler tillfällen!
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 17:42Jättekul att se dig idag, Kalle! 🙂
Moa, måste bara kolla med sambon att det funkar med morgondagen. 19.00 vid t-banan låter bra annars! 🙂
Jättekul att se dig idag, Kalle! 🙂
Moa, måste bara kolla med sambon att det funkar med morgondagen. 19.00 vid t-banan låter bra annars! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 22:22Intervaller på Sätra IP imorgon kl 09:30! Jag och Moa kommer vara där. 🙂
Intervaller på Sätra IP imorgon kl 09:30! Jag och Moa kommer vara där. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 00:37Lite sent ute. Men i morgon söndag så kör vi långpass kl 12 från Mälarhöjdens tunnelbana. Vi tänkte oss 110 min i ca 6.15 tempo. Välkomna att haka på!
Lite sent ute. Men i morgon söndag så kör vi långpass kl 12 från Mälarhöjdens tunnelbana. Vi tänkte oss 110 min i ca 6.15 tempo. Välkomna att haka på!
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 13:32Är löpgruppen i aspudden fortfarande aktiv! Jag är intresserad av att vara med i löpgrupp. Bor i aspudden och skulle vilja löpa på kvällar vardagar
Är löpgruppen i aspudden fortfarande aktiv! Jag är intresserad av att vara med i löpgrupp. Bor i aspudden och skulle vilja löpa på kvällar vardagar