Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Ja, kommer nog ligga runt 5.00 i tempo på intervallerna. Men det kanske är bättre att köra på 4 minutersintervaller som du säger. Vinterviken är också bra, det är ju en bra raksträcka där. Men vi tar detaljerna på torsdag. Som sagt så är alla välkomna. De

Ja, det ska bli jättekul med Kungsholmen runt. Bra träningshalvmara. Jo det är på lördagen. Ganska tidigt var det om jag inte minns fel.

Synd att man inte är anmäld till kungsholmen. Den vill jag springa nästa år! Jag han precis med att anmäla mig till Midnattsloppet. Funderar på att springa ett till lopp i år.

Jonas, har du sett http://www.milsparet.se/start/index.cfm? Funderar på att springa. 🙂

Är det någon som GPS loggar rundorna ni springer?
Letar löparspår utan asfalt. 🙂
När jag kan springa igen dvs..

Ja Milspåret ser härligt ut 🙂 . Är relativt ringrostig nu och det blir en rejäl utmaning att komma i form på några veckor. Så jag tänkte sikta in mig på ett lopp på höstkanten, Lidingö (30k) vore en upplevelse, eller Hässelby för att sikta på nytt pb på

Jerry: vill du undvika asfalt helt? Jag bor i Axelsberg, och brukar springa längs med vattnet, antingen in mot stan eller ut. Bortanför Pettersbergsvägen, så går det att springa längsmed vattnet på icke-asfalt ända bort till en bra bit bortanför Sätra, bo

Hej o Hå, långpass på söndag?

Samma tid, plats, kanal som förra söndan. Dvs Mälarhöjdens tunnebana kl 13(?) och sen kör vi ca 70 min i 6.15-6.30 tempo?

Jag undrar även om nån är sugen på intervaller, koordinationslopp på torsdag? Kanske vid Sätra idrot

Jag hänger gärna med på långpasset!

Perfekt! Har ni förslag på bra rundor som tar ca 70-80 min så säg till, annars kör vi Hannas senaste runda. Mälarhöjden, Vinterviken, trekanten, Västertorp, Mälarhöjden.