Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilda löpargrupp i Aspudden?
You need to log in to create posts and topics.

Andreas jag springer gärna lite snabba rundor med dig. Är rätt nyinflyttad i Bredäng å bor här ett tag till iaf så skulle vara skoj med sällskap på de tunga snabba rundorna med och inte bara de sociala långrundorna i lägre tempo 🙂

Hej! Jag bor i Aspudden och tycker absolut det vore kul att löpträna tillsammans. Brukar ge mig ut i vinterviken. Jag tränar gärna backe och intervaller.

Bor i Axelsberg, och backpass skulle passa mig bra, eller "vilo"-pass i ca 6 min/tempo. Trekanten runt är fin via vinterviken. Realistiskt, så är jag nog mer för backpassen tillsammans. En fördel med backpass är att man inte behöver vara så jämnstarka.

Har ni sprungit vid några tillfällen? Sprang ute för första gången idag. Och tänkte att jag kanske ska försöka hänga på några km med er andra. Beroende på tempo och runda. Jag har inga broddar och är ganska otränad tempo 6.30-7.00. Och håller mig till max

Jag är intresserad, flyttar till Aspudden om en månad och det är väll ungefär då jag tror mig komma ut och springa.

Låter intressant med intervaller borta i Liljeholmen på torsdagar så skulle gärna köra en kväll i början av veckan eller på helgen?

Hej gott folk,

Nu har jag hittat ut och är sugen på att dra igång utomhus. Jag är ingen snabb tjej så jag kör ett ca 6.30 - 7 min/km tempo (snabbare med draghjälp) och springer runt 6 km bara. Men hakar gärna på och hoppar av på vägen alternativt att ni

Att det finns andra löpare i Aspudden ser man ju när man är ute och springer men jag kände någonstans att de flesta är ensamvargar i spåret, liksom jag. Jag skulle dock behöva sällskap för att springa i nyttigare samtalstempo. Det är trevligt och dessutom

Jag tänkte köra lite backträning i elljusspåret vid Sätra Strandbadet nu på lördag, om någon är sugen på att hänga på. Värmer upp med ett lugnt varv (2 km) först, sedan lite backträning på det.
Om någon vill göra mig sällskap, möt mig på parkeringen vid S

Japp, många ensamvargar.. tyvärr.

Vad är samtalstempo för dig?

Jag är gärna med! Bor i Mälarhöjden. Ser mig nog mer som en joggare än löpare