Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 21:13Andreas jag springer gärna lite snabba rundor med dig. Är rätt nyinflyttad i Bredäng å bor här ett tag till iaf så skulle vara skoj med sällskap på de tunga snabba rundorna med och inte bara de sociala långrundorna i lägre tempo 🙂
Andreas jag springer gärna lite snabba rundor med dig. Är rätt nyinflyttad i Bredäng å bor här ett tag till iaf så skulle vara skoj med sällskap på de tunga snabba rundorna med och inte bara de sociala långrundorna i lägre tempo 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:51Hej! Jag bor i Aspudden och tycker absolut det vore kul att löpträna tillsammans. Brukar ge mig ut i vinterviken. Jag tränar gärna backe och intervaller.
Hej! Jag bor i Aspudden och tycker absolut det vore kul att löpträna tillsammans. Brukar ge mig ut i vinterviken. Jag tränar gärna backe och intervaller.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:29Bor i Axelsberg, och backpass skulle passa mig bra, eller "vilo"-pass i ca 6 min/tempo. Trekanten runt är fin via vinterviken. Realistiskt, så är jag nog mer för backpassen tillsammans. En fördel med backpass är att man inte behöver vara så jämnstarka.
Bor i Axelsberg, och backpass skulle passa mig bra, eller "vilo"-pass i ca 6 min/tempo. Trekanten runt är fin via vinterviken. Realistiskt, så är jag nog mer för backpassen tillsammans. En fördel med backpass är att man inte behöver vara så jämnstarka.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:16Har ni sprungit vid några tillfällen? Sprang ute för första gången idag. Och tänkte att jag kanske ska försöka hänga på några km med er andra. Beroende på tempo och runda. Jag har inga broddar och är ganska otränad tempo 6.30-7.00. Och håller mig till max
Har ni sprungit vid några tillfällen? Sprang ute för första gången idag. Och tänkte att jag kanske ska försöka hänga på några km med er andra. Beroende på tempo och runda. Jag har inga broddar och är ganska otränad tempo 6.30-7.00. Och håller mig till max
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 18:59Jag är intresserad, flyttar till Aspudden om en månad och det är väll ungefär då jag tror mig komma ut och springa.
Låter intressant med intervaller borta i Liljeholmen på torsdagar så skulle gärna köra en kväll i början av veckan eller på helgen?
Jag är intresserad, flyttar till Aspudden om en månad och det är väll ungefär då jag tror mig komma ut och springa.
Låter intressant med intervaller borta i Liljeholmen på torsdagar så skulle gärna köra en kväll i början av veckan eller på helgen?
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 09:11Hej gott folk,
Nu har jag hittat ut och är sugen på att dra igång utomhus. Jag är ingen snabb tjej så jag kör ett ca 6.30 - 7 min/km tempo (snabbare med draghjälp) och springer runt 6 km bara. Men hakar gärna på och hoppar av på vägen alternativt att ni
Hej gott folk,
Nu har jag hittat ut och är sugen på att dra igång utomhus. Jag är ingen snabb tjej så jag kör ett ca 6.30 - 7 min/km tempo (snabbare med draghjälp) och springer runt 6 km bara. Men hakar gärna på och hoppar av på vägen alternativt att ni
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:11Att det finns andra löpare i Aspudden ser man ju när man är ute och springer men jag kände någonstans att de flesta är ensamvargar i spåret, liksom jag. Jag skulle dock behöva sällskap för att springa i nyttigare samtalstempo. Det är trevligt och dessutom
Att det finns andra löpare i Aspudden ser man ju när man är ute och springer men jag kände någonstans att de flesta är ensamvargar i spåret, liksom jag. Jag skulle dock behöva sällskap för att springa i nyttigare samtalstempo. Det är trevligt och dessutom
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 18:37Jag tänkte köra lite backträning i elljusspåret vid Sätra Strandbadet nu på lördag, om någon är sugen på att hänga på. Värmer upp med ett lugnt varv (2 km) först, sedan lite backträning på det.
Om någon vill göra mig sällskap, möt mig på parkeringen vid S
Jag tänkte köra lite backträning i elljusspåret vid Sätra Strandbadet nu på lördag, om någon är sugen på att hänga på. Värmer upp med ett lugnt varv (2 km) först, sedan lite backträning på det.
Om någon vill göra mig sällskap, möt mig på parkeringen vid S
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 18:37Japp, många ensamvargar.. tyvärr.
Vad är samtalstempo för dig?
Japp, många ensamvargar.. tyvärr.
Vad är samtalstempo för dig?
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 19:18Jag är gärna med! Bor i Mälarhöjden. Ser mig nog mer som en joggare än löpare
Jag är gärna med! Bor i Mälarhöjden. Ser mig nog mer som en joggare än löpare