Quote from Guest on 30 August 2010, 09:03Tre ultradistansprofiler valde olika fotbeklädnader inför helgens långlöp. Gissa vilka personer fötterna tillhör och vem av dem som kom längst?
BILD:http://wodzoq.blu.livefilestore.com/y1pz2r5_rcPo5JSqQs8bNpF_BFntOs0RsMYQG-b0iAdYh_f3Haq-hYamFxmOnDzKuMuWc
Tre ultradistansprofiler valde olika fotbeklädnader inför helgens långlöp. Gissa vilka personer fötterna tillhör och vem av dem som kom längst?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:13Säkert Foppatofflan.
Säkert Foppatofflan.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:32Barfotalöparen. Envis, erfaren och uthållig 😉
Barfotalöparen. Envis, erfaren och uthållig 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:38Ingen aning om vilka det kan vara, men han med foppatofflorna måste det ha gått sämst för tror jag! Barfotalöparen och "skolöparen" kan det säkert ha gått lika bra för, men på något sätt så tror jag ändå att skolöparen kom längst.
Så ja, skolöparen betta
Ingen aning om vilka det kan vara, men han med foppatofflorna måste det ha gått sämst för tror jag! Barfotalöparen och "skolöparen" kan det säkert ha gått lika bra för, men på något sätt så tror jag ändå att skolöparen kom längst.
Så ja, skolöparen betta
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:451. Skolöpare, Lisse
2. Foppa, Peter
3. Barfota, K-G
1. Skolöpare, Lisse
2. Foppa, Peter
3. Barfota, K-G
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:46Användes dubbla chip?
Användes dubbla chip?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:49Här snackar vi Fakta. Foppa måste vara Peter. Och då är väl frugan med, till vänster. Sedan är det väl en Gäst till höger då. Jag håller på tjejerna så längst kom L G då.
Här snackar vi Fakta. Foppa måste vara Peter. Och då är väl frugan med, till vänster. Sedan är det väl en Gäst till höger då. Jag håller på tjejerna så längst kom L G då.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:08Jag ser ingen bild 🙁
(fast jag gissar att jag kan svaren om jag såg den!)
Anders: japp, dubbla chip, en på vardera foten.
Jag ser ingen bild 🙁
(fast jag gissar att jag kan svaren om jag såg den!)
Anders: japp, dubbla chip, en på vardera foten.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:30Jag gissar att den med foppatofflorna är K-G, och att han kom längst.
Jag gissar att den med foppatofflorna är K-G, och att han kom längst.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:39Det är från vänster K-G, Peter Lembke och Lisse.
Det är från vänster K-G, Peter Lembke och Lisse.