Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 20:52Och jag som trodde att du var blåst och gick på allt. 😉
De som klarar ett 5K är bra. Det härdar.
De som klarar ett ultralopp är bättre. Väldigt härdande.Kroppen är fantastisk, men då får man också lita på den.
En massa kemikalier som enligt reklamen s
Och jag som trodde att du var blåst och gick på allt. 😉
De som klarar ett 5K är bra. Det härdar.
De som klarar ett ultralopp är bättre. Väldigt härdande.
Kroppen är fantastisk, men då får man också lita på den.
En massa kemikalier som enligt reklamen s
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:48Micke, dom rymligaste skor du kan ha är inga skor 🙂
Micke, dom rymligaste skor du kan ha är inga skor 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:54Javisst, om det bara fanns ett sätt att limma fast sulorna på så skulle jag klara mig bra utan resten av skorna.
Javisst, om det bara fanns ett sätt att limma fast sulorna på så skulle jag klara mig bra utan resten av skorna.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 22:34Jag blev inspirerad av denna tråden och försökte springa med tofflor idag (kan inte springa i vanliga skor pga mina blåsor på hälarna sen i lördag) och det gick ju inte alls. Kom 500 meter sen gav jag upp och traskade hem. Gjorde ett experiment och skar s
Jag blev inspirerad av denna tråden och försökte springa med tofflor idag (kan inte springa i vanliga skor pga mina blåsor på hälarna sen i lördag) och det gick ju inte alls. Kom 500 meter sen gav jag upp och traskade hem. Gjorde ett experiment och skar s
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 22:53Ett tips om man ska springa i foppatofflor är att prova ut ett par som sitter tight. Själv går jag ner från str 42 till 39-40 i tofflor. Då slipper man glapp och man behöver inte använda hälkappan. Materialet är ju så följsamt att det tål att töjas lite.
Ett tips om man ska springa i foppatofflor är att prova ut ett par som sitter tight. Själv går jag ner från str 42 till 39-40 i tofflor. Då slipper man glapp och man behöver inte använda hälkappan. Materialet är ju så följsamt att det tål att töjas lite.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 07:42Kan du definiera "det gick ju inte alls"? Tappade du skorna? Skavsår? Om du hade blåsor på hälarna innan förstår jag om du inte använde hälkappan
Kan du definiera "det gick ju inte alls"? Tappade du skorna? Skavsår? Om du hade blåsor på hälarna innan förstår jag om du inte använde hälkappan
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:17Höll på att tappa dem hela tiden.
Höll på att tappa dem hela tiden.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:55Man kan även lägga in en eller 2 iläggssulor.
Ibland har jag behövt tejpa fast den/dem.
Hittade 15 år gamla ortopediska inlägg.
De fungerar också.Använder ej remmen bak.
Man kan även lägga in en eller 2 iläggssulor.
Ibland har jag behövt tejpa fast den/dem.
Hittade 15 år gamla ortopediska inlägg.
De fungerar också.
Använder ej remmen bak.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 10:10Vilka fantastiska löpare! Kan inte annat än beundra ultradistansare! Extra mycket beundran går tilll K-G och den fantastiska barfotaprestationen!
Vilka fantastiska löpare! Kan inte annat än beundra ultradistansare! Extra mycket beundran går tilll K-G och den fantastiska barfotaprestationen!