Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBildfråga: Gissa fötterna
You need to log in to create posts and topics.

Fötterna tillhör Mikael Forsström (det kan ni väl alla se..?!!)...å han är djävligt glad att dom ser ut som dom gör efter detta loppet....Grattis Backis..!?

Ja det var rätt gissat. Och det underliga med de fötterna är att de just har sprungit 244 km utan tejp, utan salvor, utan compeed och ändå är helt felfria. Inte svullna, inga skavsår, inga sprickor, inga blåsor. Att de är lite skrynkliga beror möjligen på

Ett par starka, friska, stolta, duktiga och glada fötter.

Sådan farbror - sådan fossing. 🙂

Du är egentligen en blek kopia av sanfolket.

Men sanfolket springer väl barfota?! Jag gör tvärtom. Jag har de mest väldämpade skorna som finns att uppbringa på marknaden. Barfotatalibanerna här på Funbeat skulle få krupp om jag lade in en bild på mina skor.

Hade inte en av dom löparsko i filmen de visade på National Geographic?

Kanon Micke.
Inga nypåfund utan bara den nästan unge Mickes egna kropps sätt att ta hand om personen ifråga.

( Men du duschade med shampo i "pausen". Det vågar inte jag.
Men så är jag mycket äldre. )

Fick själv inga blåsor eller skav, men jag var ju "ba

Jag visste väl att det var Liselott Guest!!! Kollade hennes blogg senast idag, faktiskt.

Är väldigt inspirerad av foppatoffelspringandet - vilken idé! Måste nästan köpa ett par och prova.

Kul "tävling" som ger info och länkar (t+)

För ett par år sedan hade jag problem med blåsor och skav. Då vidtog jag några åtgärder.

Dels att vara otroligt noga med att prova ut skor som är rymliga i alla riktningar - alltså på längden, bredden OCH höjden (det sistnämnda tänker inte folk på). Jag