Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:43Svart sopsäck !
Svart sopsäck !
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:35Med ett lite ljusare tyg i klädseln skulle jag inte våga mig på tidningar. Sen byter jag nästan alltid om/drar på mig något torrt innan jag kliver i bilen. Men det där överdraget ser bra ut, ska nog också skaffa ett sådant. Kan ju även vara praktiskt efte
Med ett lite ljusare tyg i klädseln skulle jag inte våga mig på tidningar. Sen byter jag nästan alltid om/drar på mig något torrt innan jag kliver i bilen. Men det där överdraget ser bra ut, ska nog också skaffa ett sådant. Kan ju även vara praktiskt efte
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 18:42Vi som (vind)surfar har ungefär samma problem, och föreslår samma lösning 😉
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=78058
Biltema är uppenbarligen svaret på surfares och löpares behov...
Vi som (vind)surfar har ungefär samma problem, och föreslår samma lösning 😉
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=78058
Biltema är uppenbarligen svaret på surfares och löpares behov...
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 19:24Jag kan instämma i Magnus inlägg, har använt mekarskydd i flera år, hållbart och bra! Fanns förr i en tjockare och en tunnare variant. Den tunnare höll inte så länge men den tjockare har hållit i en herrans massa år. Om man är många som vill åka i bilen k
Jag kan instämma i Magnus inlägg, har använt mekarskydd i flera år, hållbart och bra! Fanns förr i en tjockare och en tunnare variant. Den tunnare höll inte så länge men den tjockare har hållit i en herrans massa år. Om man är många som vill åka i bilen k
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 19:51"Du springer ju så djävla långsamt så det luktar ju bättre i bilen nu än när du åkte....kan det vara dom negativa endorfinerna?????" Christina Åström. Sätermaran 2010.!
"Du springer ju så djävla långsamt så det luktar ju bättre i bilen nu än när du åkte....kan det vara dom negativa endorfinerna?????" Christina Åström. Sätermaran 2010.!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 23:16Var det frugan du citerade Kjelle? Det är vad jag kallar pep-talk! 😉
Var det frugan du citerade Kjelle? Det är vad jag kallar pep-talk! 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:36Ett avklippt liggunderlag funkar bra 🙂
Ett avklippt liggunderlag funkar bra 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:46Jag brukar ha en stor badhanduk över förarsätet i min bil. För några år sedan åkte jag till den årliga bilbesiktningen direkt från träningen. Då fick jag en ordentlig avhyvling från kontrollanten som menade på att jag satte bilens säkerhetssystem ur spel
Jag brukar ha en stor badhanduk över förarsätet i min bil. För några år sedan åkte jag till den årliga bilbesiktningen direkt från träningen. Då fick jag en ordentlig avhyvling från kontrollanten som menade på att jag satte bilens säkerhetssystem ur spel
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:10Jag har i många år kört helt utan skydd (troligtvis därför jag har så många barn 🙂 ) och inte märkt någon lukt eller missfärgning på de bilar jag haft.
Nu har jag en lite "finare" bil och använder då en badhandduk ibland.
Jag har i många år kört helt utan skydd (troligtvis därför jag har så många barn 🙂 ) och inte märkt någon lukt eller missfärgning på de bilar jag haft.
Nu har jag en lite "finare" bil och använder då en badhandduk ibland.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:59Det kanske inte är airbagen som påverkas, däremot har friktionen mot sätet betydelse för hur mycket stryk man får av bälte och kudde vid en krock. De där kulmattorna som var populära förr är tex inte helt lysande.
Det kanske inte är airbagen som påverkas, däremot har friktionen mot sätet betydelse för hur mycket stryk man får av bälte och kudde vid en krock. De där kulmattorna som var populära förr är tex inte helt lysande.