Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 16:49Jag kör med plastskynket som jag fått efter Stockholms Marathons mållinje. Då blockerar jag inte sidokrockkudden som på min bil sitter i övre delen av förarstolens sida och som skulle blockeras om jag använde Biltemas lösning.
Jag kör med plastskynket som jag fått efter Stockholms Marathons mållinje. Då blockerar jag inte sidokrockkudden som på min bil sitter i övre delen av förarstolens sida och som skulle blockeras om jag använde Biltemas lösning.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 17:58En tröja. Och ibland överdragsbyxor. Båda delarna är behändiga att ta av och på...
En tröja. Och ibland överdragsbyxor. Båda delarna är behändiga att ta av och på...
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 18:46Jodå Erik....det är frugan som ibland är lite lustig....ehe...
Vid Sala Vintermarathon så tog jag av mig allt på överkroppen samt torkade av mig NOGA för att sedan sätta på mig en ren och iskall T-shirt samt äfvenledes en lika djävla kall toppluva. Ren å
Jodå Erik....det är frugan som ibland är lite lustig....ehe...
Vid Sala Vintermarathon så tog jag av mig allt på överkroppen samt torkade av mig NOGA för att sedan sätta på mig en ren och iskall T-shirt samt äfvenledes en lika djävla kall toppluva. Ren å
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 19:37Kjell, de där kalla kläderna, den kalla bilresan och den kylslagna ölen låter som trolig förklaring till den där kvack- och nöffinfluensan du beklagar dig över i en annan tråd.
Kjell, de där kalla kläderna, den kalla bilresan och den kylslagna ölen låter som trolig förklaring till den där kvack- och nöffinfluensan du beklagar dig över i en annan tråd.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:29Om du draperar badhanduken över axelsidan på sätet (där sidokrockkudden sitter) så är det nog en risk att den inte funkar som den ska. Så länge du sitter nomralt upprätt så spelar friktionen mot sätet minimal roll vid en krock (din bak lämnar sätet illa k
Om du draperar badhanduken över axelsidan på sätet (där sidokrockkudden sitter) så är det nog en risk att den inte funkar som den ska. Så länge du sitter nomralt upprätt så spelar friktionen mot sätet minimal roll vid en krock (din bak lämnar sätet illa k
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:33En naken förare borde vara optimalt för en fullgod krockkuddsfunktion.
En naken förare borde vara optimalt för en fullgod krockkuddsfunktion.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:36Jag har en Volvo S80. Den har tydligen sidokrockkuddar i framstolarna (misstänker på samma sätt som i Jannes bil). Läser man instruktionsboken noga så säger den just att man inte får övertäcka stolens ryggstöd. Det var det jag hade gjort med mitt stora ba
Jag har en Volvo S80. Den har tydligen sidokrockkuddar i framstolarna (misstänker på samma sätt som i Jannes bil). Läser man instruktionsboken noga så säger den just att man inte får övertäcka stolens ryggstöd. Det var det jag hade gjort med mitt stora ba
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 19:31Be om ett plastöverdrag som bilmekarna använder vid någon bilservice. Har nu haft detta under många år och det fungerar fint.
Be om ett plastöverdrag som bilmekarna använder vid någon bilservice. Har nu haft detta under många år och det fungerar fint.