Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Generell informasjon:
Spiridon LLL inviterer for 6. gang til 24-timersløp på Bislett med start 1. desember kl. 10.00
Informasjon om løpet vil bli gitt på våre facebookside: og vår hjemmeside: Vi sender også ut detaljert informasjon på e-post til alle delt

Ett av mina absoluta favoritlopp 🙂

Dags i år igen. Den här gången ska jag försöka hålla mig frisk!

Meld deg på stod det ... så då gjorde jag det 🙂 Ska bli riktigt spännande med mitt första 24-timmarslopp.

Funkar den där Facebook-gruppen egentligen? Jag får inte upp någon grupp när jag går till länken.

Har de ingen vanlig hemsida? På deras blogg står det att all info ska finnas i Facebook-gruppen...

För mig att det bara var bloggen och Facebook-gruppen som finns. Men har du ytterligare frågor så är vi ett gäng som varit där, vi kanske kan svara.
Annars är det nog anmälningssidan som har mest information.
https://topptid.no/central_station/register/ra

Spännande! Frågan vi hade var väl mest om man behöver licens för att tävla?

Svar: nej.
Om det inte är så ni tänkte vara med på det Norska Mästerskapet i 24H.
För då har jag ingen aning om vad som krävs, utom att man förmodligen ska vara Norsk medborgare 😉

Aha, då fattar vi. Vid landsmästerskap måste man alltså ha licens.

Vet ni om det är tillåtet att kliva av och sova? Har fattat det som att man inte får sova hur länge som helst på en del lopp.

Du får sova hur länge du vill, bara du inte lämnar tävlingsområdet. Sen vad som menas med "tävlingsområdet" kan nog skilja lite.