Quote from Guest on 7 June 2012, 19:29Generell informasjon:
Spiridon LLL inviterer for 6. gang til 24-timersløp på Bislett med start 1. desember kl. 10.00
Informasjon om løpet vil bli gitt på våre facebookside: og vår hjemmeside: Vi sender også ut detaljert informasjon på e-post til alle delt
Generell informasjon:
Spiridon LLL inviterer for 6. gang til 24-timersløp på Bislett med start 1. desember kl. 10.00
Informasjon om løpet vil bli gitt på våre facebookside: og vår hjemmeside: Vi sender også ut detaljert informasjon på e-post til alle delt
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:39Ett av mina absoluta favoritlopp 🙂
Ett av mina absoluta favoritlopp 🙂
Quote from Lars Breström on 12 June 2012, 10:18Dags i år igen. Den här gången ska jag försöka hålla mig frisk!
Dags i år igen. Den här gången ska jag försöka hålla mig frisk!
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 23:05Meld deg på stod det ... så då gjorde jag det 🙂 Ska bli riktigt spännande med mitt första 24-timmarslopp.
Meld deg på stod det ... så då gjorde jag det 🙂 Ska bli riktigt spännande med mitt första 24-timmarslopp.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 22:32Funkar den där Facebook-gruppen egentligen? Jag får inte upp någon grupp när jag går till länken.
Har de ingen vanlig hemsida? På deras blogg står det att all info ska finnas i Facebook-gruppen...
Funkar den där Facebook-gruppen egentligen? Jag får inte upp någon grupp när jag går till länken.
Har de ingen vanlig hemsida? På deras blogg står det att all info ska finnas i Facebook-gruppen...
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 09:06För mig att det bara var bloggen och Facebook-gruppen som finns. Men har du ytterligare frågor så är vi ett gäng som varit där, vi kanske kan svara.
Annars är det nog anmälningssidan som har mest information.
https://topptid.no/central_station/register/ra
För mig att det bara var bloggen och Facebook-gruppen som finns. Men har du ytterligare frågor så är vi ett gäng som varit där, vi kanske kan svara.
Annars är det nog anmälningssidan som har mest information.
https://topptid.no/central_station/register/ra
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 16:27Spännande! Frågan vi hade var väl mest om man behöver licens för att tävla?
Spännande! Frågan vi hade var väl mest om man behöver licens för att tävla?
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 16:44Svar: nej.
Om det inte är så ni tänkte vara med på det Norska Mästerskapet i 24H.
För då har jag ingen aning om vad som krävs, utom att man förmodligen ska vara Norsk medborgare 😉
Svar: nej.
Om det inte är så ni tänkte vara med på det Norska Mästerskapet i 24H.
För då har jag ingen aning om vad som krävs, utom att man förmodligen ska vara Norsk medborgare 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 19:29Aha, då fattar vi. Vid landsmästerskap måste man alltså ha licens.
Vet ni om det är tillåtet att kliva av och sova? Har fattat det som att man inte får sova hur länge som helst på en del lopp.
Aha, då fattar vi. Vid landsmästerskap måste man alltså ha licens.
Vet ni om det är tillåtet att kliva av och sova? Har fattat det som att man inte får sova hur länge som helst på en del lopp.
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 19:35Du får sova hur länge du vill, bara du inte lämnar tävlingsområdet. Sen vad som menas med "tävlingsområdet" kan nog skilja lite.
Du får sova hur länge du vill, bara du inte lämnar tävlingsområdet. Sen vad som menas med "tävlingsområdet" kan nog skilja lite.