Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 20:38Tack för svar! Nu är det inte jag själv som ska köra, än i alla fall. 😉 Vi tänkte att Bislett verkar bra som lopp eftersom det är mycket service och korta varv. Jag kan nog inte supporta så bra då med tre barn varav en spädis. Bislett kan man väl nästan
Tack för svar! Nu är det inte jag själv som ska köra, än i alla fall. 😉 Vi tänkte att Bislett verkar bra som lopp eftersom det är mycket service och korta varv. Jag kan nog inte supporta så bra då med tre barn varav en spädis. Bislett kan man väl nästan
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 21:24Beror självklart på vilken målsättning man har.
Men ja det kan man, utan tvekan. Rätt bra ordnat, med bord där man kan sätta sina saker (även stolar) allt inomhus så man slipper oroa sig för att det ska regna eller blåsa, korta varv, svårt att springa fel
Beror självklart på vilken målsättning man har.
Men ja det kan man, utan tvekan. Rätt bra ordnat, med bord där man kan sätta sina saker (även stolar) allt inomhus så man slipper oroa sig för att det ska regna eller blåsa, korta varv, svårt att springa fel
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 01:26Ja, vi hittade någon Youtube-film på stapplande människor på en tartan-bana. Det blir 367 varv om man ska springa 20 mil... Jag vet inte om 20 mil är realistiskt, men årets snöstormiga TEC tog honom 21½ timme.
Man får ju inte köra med dubbdäck inne i Os
Ja, vi hittade någon Youtube-film på stapplande människor på en tartan-bana. Det blir 367 varv om man ska springa 20 mil... Jag vet inte om 20 mil är realistiskt, men årets snöstormiga TEC tog honom 21½ timme.
Man får ju inte köra med dubbdäck inne i Os
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 08:22Dom sista km mot 20mil är tuffa, fråga mig som missade det målet med ca 800m i fjol.
Vi tar ett billigt tåg på fredagen. vilket kommer jag senare att titta på. SJ släpper ju billighetsbiljetterna 90 dagar innan avresan. Finns ju en Facebookgrupp också.
Fö
Dom sista km mot 20mil är tuffa, fråga mig som missade det målet med ca 800m i fjol.
Vi tar ett billigt tåg på fredagen. vilket kommer jag senare att titta på. SJ släpper ju billighetsbiljetterna 90 dagar innan avresan. Finns ju en Facebookgrupp också.
Fö
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 12:40Det låter skoj med ett löpartåg! Men den här facebook-gruppen verkar upplöst? Länken funkar inte och jag hittar inget när jag söker.
Det låter skoj med ett löpartåg! Men den här facebook-gruppen verkar upplöst? Länken funkar inte och jag hittar inget när jag söker.
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 15:30Nej fel av mig, 22.5 timmar körde han ju på... 20 mil kanske är lite högt mål då. Iofs var det snömodd och isigt, och terräng. Men ändå!
Nej fel av mig, 22.5 timmar körde han ju på... 20 mil kanske är lite högt mål då. Iofs var det snömodd och isigt, och terräng. Men ändå!
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 19:17Om någon mer funderar över det här med bilkörning till Bislett så får man faktiskt köra med dubbdäck i Oslo, men det kostar pengar:
"I Trondheim and Oslo måste du betala en avgift på ungefär 30 norska kroner för att köra med dubbdäck i stadens centrala d
Om någon mer funderar över det här med bilkörning till Bislett så får man faktiskt köra med dubbdäck i Oslo, men det kostar pengar:
"I Trondheim and Oslo måste du betala en avgift på ungefär 30 norska kroner för att köra med dubbdäck i stadens centrala d
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:39Förra året flög jag till o från Oslo. Det är ett hyfsat bra alternativ, speciellt om man behöver jobba på fredagen före tävlingsstart. Flygbussen från Gardermoen utgår från Radisson Blu som ligger 3 stenkast från Bislett.
I år ser det dessvärre ut som om
Förra året flög jag till o från Oslo. Det är ett hyfsat bra alternativ, speciellt om man behöver jobba på fredagen före tävlingsstart. Flygbussen från Gardermoen utgår från Radisson Blu som ligger 3 stenkast från Bislett.
I år ser det dessvärre ut som om
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 05:26Vi tänkte bo på Scandic Ederkoppen. Det är 1km från stadion promenadvägen. Annars är Cochs pensionat närmast, men där har jag bott förut och jag tycker inte det är prisvärt. Vandrarhemsstandard till hotellpriser...
Brukar det vara nån gemensam middag på
Vi tänkte bo på Scandic Ederkoppen. Det är 1km från stadion promenadvägen. Annars är Cochs pensionat närmast, men där har jag bott förut och jag tycker inte det är prisvärt. Vandrarhemsstandard till hotellpriser...
Brukar det vara nån gemensam middag på
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 11:10Börjar det redan dra ihop sig till att boka hotell och ska vi försöka göra en gemensam bokning och pruta lite?
Börjar det redan dra ihop sig till att boka hotell och ska vi försöka göra en gemensam bokning och pruta lite?