Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:25Det är tartan och det är mjukt, men...
...det är 24 timmar. Spikar kommer kännas lika mycket uppåt som nedåt redan efter ett fåtal timmar.På 24-timmars ställer fler och fler amitiösa minimalist- o barfotalöpare upp. Jag tillhör dem som tror att redan i
Det är tartan och det är mjukt, men...
...det är 24 timmar. Spikar kommer kännas lika mycket uppåt som nedåt redan efter ett fåtal timmar.
På 24-timmars ställer fler och fler amitiösa minimalist- o barfotalöpare upp. Jag tillhör dem som tror att redan i
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 22:27Bra att hålla med Mikael. Sett flera försök men gotiks ingen som lyckats
Bra att hålla med Mikael. Sett flera försök men gotiks ingen som lyckats
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 00:39Jag tror jag ska jogga runt i Hattori i år igen...
Jag tror jag ska jogga runt i Hattori i år igen...
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:25Bara att hålla med Mikael förutom att det kommer ej att vara någon svensk som klarar 240K - och vinner. Tyvärr.
Bara att hålla med Mikael förutom att det kommer ej att vara någon svensk som klarar 240K - och vinner. Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 09:26Allrigt, spikskor går bort då. Kanske ett par F-lite kan funka, om det nu går att få tag i ett par tillräckligt stora.
Allrigt, spikskor går bort då. Kanske ett par F-lite kan funka, om det nu går att få tag i ett par tillräckligt stora.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 11:54Är det nån som vet ifall åskådare kan köpa mat eller fika där på Bislett?
Är det nån som vet ifall åskådare kan köpa mat eller fika där på Bislett?
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 20:19Nån som är sugen på att gå ut och äta middag på fredagen?
Nån som är sugen på att gå ut och äta middag på fredagen?
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 07:42Jag funderar på det. Förra året så möttes vi vid Bislett först kl18, tittade lite hur det ser ut gick ett varv mm. Sen ner till stan och åt. Nu kommer rätt många med flyg ca17:30-18 men mitt förslag är lika. Kanske man tar och äter vid 19 tiden. Om man in
Jag funderar på det. Förra året så möttes vi vid Bislett först kl18, tittade lite hur det ser ut gick ett varv mm. Sen ner till stan och åt. Nu kommer rätt många med flyg ca17:30-18 men mitt förslag är lika. Kanske man tar och äter vid 19 tiden. Om man in
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 08:05Hej Alla som bor på Rica Holberg!
Jag ska mejla till hotellet för att be dem om tidigare frukost på lördagen.
Är det någon mer som är intresserad av det?
Kommer att mejla dem senast på onsdag. 🙂Annars öppnar frukosten 8.00 🙂 för er sömntutor 😀
Hej Alla som bor på Rica Holberg!
Jag ska mejla till hotellet för att be dem om tidigare frukost på lördagen.
Är det någon mer som är intresserad av det?
Kommer att mejla dem senast på onsdag. 🙂
Annars öppnar frukosten 8.00 🙂 för er sömntutor 😀
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 08:33Marie jag vill också ha tidig frukost och du är ju snäll och inte elak 😉
Vad säger du om middag på fredag?
Marie jag vill också ha tidig frukost och du är ju snäll och inte elak 😉
Vad säger du om middag på fredag?