Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra idé att träffas vid arenan! Tror nog maken kan tänka sig att träffas tidigare än 18. Kanske vid 17? Det tar ju ett tag att gå runt och kolla, och sedan hitta ett matställe, vänta på matbeställning etc.

Roligt att ragga upp middagssällskap åt maken!

Självklart Janne!

Minns inte när jag kommer till Oslo, vi håller kontakten 🙂

Har biljetter med SAS till och från Oslo så hoppas det inte blir nån konkurs...

Marie: Vore skönt att få en tidigare frukost. Tror nog att mitt resesällskap Kent, Marina och Lise-Lott också vill ha det.

Jan-Erik: Middag låter också bra.

@flindra, problemet med att tidigare lägga middagen är at många kommer med flyg lite senare (tex Marie). Men vi håller kontakten.
Jag kommer göra även ett upprop på facebook så får vi se hur och när dom anländer. tar vi en resturang vid vårt hotell så ka

Har samma oro som Henrik för SAS-resan. Ser dock ut nu på morgonen som om efter att facket gått med på skitavtal med sänkta löner och pensioner så är omedelbara hotet över för tillfället.
Middag på kvällen låter gott.

Jan-Erik: Vi bor alla på Rica Holberg.

Synd att vi var "tvugna" att bo på Scandic, det hade ju varit kul att bo flera på samma hotell. 🙂 Det var så att vi hade bonuspoäng på just Scandic, därför blev det Edderkoppen.

Jag har inte bokat boende än... Några tips eller kanske tom nån som har lust att dela boende?

Bislett ligger rätt centralt i Oslo så det inns mycket att välja på, men det är nog dags att boka nu.
Jag har delar redan rum.