Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 21:40Jag tror även Stefan Boman, som jag delar rum med, kommer med samma plan. Då är ni 3 som kan dela.
Jag tror även Stefan Boman, som jag delar rum med, kommer med samma plan. Då är ni 3 som kan dela.
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 22:01@henrik. Jag bor på rica holberg. Samma som Janne 🙂
@henrik. Jag bor på rica holberg. Samma som Janne 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 23:15Roligt att fler ska bo på Scandic Ederkoppen!
Maken hakar nog på både arena-titt och middag.
Roligt att fler ska bo på Scandic Ederkoppen!
Maken hakar nog på både arena-titt och middag.
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 23:25Bjørn Tore Taranger tog sig 245 km, grymt imponerande
Bjørn Tore Taranger tog sig 245 km, grymt imponerande
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 14:46Grattis till er alla som genomförde! Maken bröt efter sex timmar, och det var nog bra för efteråt har han blivit förkyld.
Det visade sig för övrigt att Ederkoppen var ett dåligt hotell att bo på. Klockan 23-nånting kvällen innan Bislett gick brandlarmet
Grattis till er alla som genomförde! Maken bröt efter sex timmar, och det var nog bra för efteråt har han blivit förkyld.
Det visade sig för övrigt att Ederkoppen var ett dåligt hotell att bo på. Klockan 23-nånting kvällen innan Bislett gick brandlarmet
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 14:54Reflektera gärna över fler praktiska detaljer om loppet då jag är intresserad av att delta nästa år. Något ni är glada över att ni gjorde i form av medtagen utrustning, tidpunkt ni var på plats etcetera och om det är något ni kommer ändra till nästa år.
Reflektera gärna över fler praktiska detaljer om loppet då jag är intresserad av att delta nästa år. Något ni är glada över att ni gjorde i form av medtagen utrustning, tidpunkt ni var på plats etcetera och om det är något ni kommer ändra till nästa år.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 16:38@Niklas, försök leta reda på bloggar om Bislett eller andra 24H lopp. Finns en hel del och alla är läsvärda.
@Niklas, försök leta reda på bloggar om Bislett eller andra 24H lopp. Finns en hel del och alla är läsvärda.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:05Försökte ignorera larmet en minut på Ederkoppen, men när ljudet övergick i ett högfrekvent larm så kunde jag inte vara på rummet utan fick snabbt ta mig ut i enbart byxor och en t-shirt. Som tur var var personalen ut en väst jag kunde stå på då det blev v
Försökte ignorera larmet en minut på Ederkoppen, men när ljudet övergick i ett högfrekvent larm så kunde jag inte vara på rummet utan fick snabbt ta mig ut i enbart byxor och en t-shirt. Som tur var var personalen ut en väst jag kunde stå på då det blev v