Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag bor på Cochs Pensjonat, frächt budgetalternativ, 500 NOK för ett enkelrum exkl frukost. Bodde där ifjol. Ligger nära Bislett, bakom slottet.

Jonas, ansluter du till Bislett kl 18 på fredag eller kan du tänka dig gemensam middag ca kl 19?

Jag kommer med sena tåget (framme ca 21:30) så det får bli rätt till hotellet.

Jag har en flygbiljett som jag inte kommer att kunna använda, måste ställa in pga muskelbristning i vaden, är det någon som är intresserad eller vet någon som är intresserad?

DY4117 - 2012 nov 30
14:30 Stockholm-Arlanda
15:30 Oslo-Gardermoen

Står i mitt

Tänk på att Kochs inte serverar frukost. Men det ligger ett frukostställe i närheten där.

När jag satt och jämförde priser tyckte jag inte Kochs var särskilt billigt jämfört med Scandic... Standarden är väl helt okej (jag har bott där förut), men jag ty

Nu börjar det närma sig! Har ni bestämt var och när ni ska ses, ni som ska äta middag på fredagen?

Nja. Vill helst vänta med maten tills de flesta som flyger hunnit fram. Jag har inte riktigt fått klarhet när dom landar. Tror det är ca 17:30-18 .Sedan ska ju dom från flygplatsen.
Just nu är nog tiden som förut kl 18 uppe i Bislett och ca 19 mat. Men ja

Jag landar 18.30

Landar också 18.30. Osäker på hur lång tid det tar fr flygplatsen till hotellet. Kanske där vid 19.30.

@Janne om ni vet var ni går och äter får ni gärna lägga en lapp i receptionen eller sms så försöker jag komma dit 🙂

@Henrik ska vi dela på en taxi t

Marie - skulle vi kunna göra. Jag bor antagligen på Scandic Edderkoppen. Var bor du?