Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:19Det kan väl inte vara några problem att få hotellrum i Oslo den helgen? Fast man vet ju aldrig, sist när jag var i Stavanger i jobbet var det oljemässa. Nästan omöjligt att hitta hotellrum!
Gruppbokning är ju en trevlig idé. Vi hoppar nog det för vi har
Det kan väl inte vara några problem att få hotellrum i Oslo den helgen? Fast man vet ju aldrig, sist när jag var i Stavanger i jobbet var det oljemässa. Nästan omöjligt att hitta hotellrum!
Gruppbokning är ju en trevlig idé. Vi hoppar nog det för vi har
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 15:15Dom flesta bodde på Rica Holberg Hotel, själv bodde jag på Thon Hotel Europa.
Men jag tror vi inte bokade förrän i september. Det finns gott om hotel i närheten av Bislett. Det är ju centrala Oslo.
Dom flesta bodde på Rica Holberg Hotel, själv bodde jag på Thon Hotel Europa.
Men jag tror vi inte bokade förrän i september. Det finns gott om hotel i närheten av Bislett. Det är ju centrala Oslo.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 16:06Spiridon fixade lite rabatt på Rica Holberg så det blev fort fullbokat. Generellt kan man säga att hotellen i Oslo inte uppmuntrar till lågbudgetturism. Hittar man ett rum under 800 NOK så är det att betrakta som fynd.
Spiridon fixade lite rabatt på Rica Holberg så det blev fort fullbokat. Generellt kan man säga att hotellen i Oslo inte uppmuntrar till lågbudgetturism. Hittar man ett rum under 800 NOK så är det att betrakta som fynd.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 19:21Vad springer ni med för dojor? Friidrottsspikskor?
Vad springer ni med för dojor? Friidrottsspikskor?
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 07:19Vad som helst UTOM spikskor. Barfota går också bra.
Vad som helst UTOM spikskor. Barfota går också bra.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 20:37Jaha, varför är spikskorna dåliga?
Då blir det väl nån barfotasko eller nåt. Kanske RunAmoc av den luftigare modellen.
Jaha, varför är spikskorna dåliga?
Då blir det väl nån barfotasko eller nåt. Kanske RunAmoc av den luftigare modellen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 20:57Flindra,
eftersom varvet är 536m gissar jag på att vi inte ska springa nere på löparbanorna utan runt om på nån gång med betong ... eller nått...
Flindra,
eftersom varvet är 536m gissar jag på att vi inte ska springa nere på löparbanorna utan runt om på nån gång med betong ... eller nått...
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:00Om man går på vad förra årets topp tre i respektive klass sprang i så är det väldämpade skor som gäller.
Om man går på vad förra årets topp tre i respektive klass sprang i så är det väldämpade skor som gäller.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:05Men springer man inte på tartanbana?
På filmen jag hittat verkar det vara tartan.
Men springer man inte på tartanbana?
På filmen jag hittat verkar det vara tartan.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:08Det är tartan och lika mjukt som på vanliga banan
Det är tartan och lika mjukt som på vanliga banan