Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 07:52Du är väl med i Antilopen?
Du är väl med i Antilopen?
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 08:24Jag är gärna med och betalar om jag nyttjar den (vilket jag f.ö. kommer att göra inom kort). Hade det varit en förening som drev Velodromen är jag inte heller helt främmande för subventionering från t.ex. SCF, men inte till ett privatägt AB.
Jag är gärna med och betalar om jag nyttjar den (vilket jag f.ö. kommer att göra inom kort). Hade det varit en förening som drev Velodromen är jag inte heller helt främmande för subventionering från t.ex. SCF, men inte till ett privatägt AB.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 20:33Men du var väl med i Antilopen när du prövade dina vingar i Östgötaloppet?
Men du var väl med i Antilopen när du prövade dina vingar i Östgötaloppet?
Quote from Lena O on 11 January 2011, 20:35April 2009 ja, gick ur klubben och verksamheten samma år.
Tävlingssystemet är kass.
April 2009 ja, gick ur klubben och verksamheten samma år.
Tävlingssystemet är kass.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 20:44Nja, men det är tufft att börja på gamla dar o tävla.
Det är skönt att ha några hundra tävlingar som lärlingstid.
Nja, men det är tufft att börja på gamla dar o tävla.
Det är skönt att ha några hundra tävlingar som lärlingstid.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:35http://www.kadens.se/blogs/rytz/4316.htm?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook
Kanske är nåt sånt här som borde byggts... 😉
http://www.kadens.se/blogs/rytz/4316.htm?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook
Kanske är nåt sånt här som borde byggts... 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:24Ju mindre man vet om eländet, desto roligare är det att cykla!!!
Ju mindre man vet om eländet, desto roligare är det att cykla!!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 17:30F.P David, här kommer en story som bevisar hur dryga skåningar är:
En norrlänning och en skåning satt på tåget och käftade om sina resp landskap. Till sist sa norrlänningen: ni i Skåne har i alla fall inga fjäll.
Skåningen: Nej men hade vi haft det så had
F.P David, här kommer en story som bevisar hur dryga skåningar är:
En norrlänning och en skåning satt på tåget och käftade om sina resp landskap. Till sist sa norrlänningen: ni i Skåne har i alla fall inga fjäll.
Skåningen: Nej men hade vi haft det så had
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 17:35Fiskar har fjäll.
Fiskar har fjäll.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 17:37Men nu var det väl en historia?
Men nu var det väl en historia?