Quote from Lena O on 10 January 2011, 16:12Tibor: Hur tänker du nu?
Varför ska Garry göra det och inte t.ex du?
Tibor: Hur tänker du nu?
Varför ska Garry göra det och inte t.ex du?
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 16:37Gazzah. - utanför SCF´s organisation. Som motionär och privatperson så kommer man sällan till tal i Rosenbad!!
Gazzah. - utanför SCF´s organisation. Som motionär och privatperson så kommer man sällan till tal i Rosenbad!!
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 17:05Hej, jag fattar inte varför det skulle vara så kontroversiellt att betala en tia i extra startavgift för att finansiera exv velodromen.
Är det inte så det funkar rent allmänt med motionslopp att de är ett sätt för idrottsrörelsen att dra in pengar från o
Hej, jag fattar inte varför det skulle vara så kontroversiellt att betala en tia i extra startavgift för att finansiera exv velodromen.
Är det inte så det funkar rent allmänt med motionslopp att de är ett sätt för idrottsrörelsen att dra in pengar från o
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 17:20SCF är tack o lov inte insyltade i den verksamheten.
Vasaloppet är ett ganska stort företag som kan dela med sig till sin lokala kollega.
http://www.gulex.se/firmainfo/vasaloppets_marknads_ab/931125996784.htm
SCF är tack o lov inte insyltade i den verksamheten.
Vasaloppet är ett ganska stort företag som kan dela med sig till sin lokala kollega.
http://www.gulex.se/firmainfo/vasaloppets_marknads_ab/931125996784.htm
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 17:41Marcus Ahlbäck- man deltar några lopp under säsongen(cykling,löpning, längdåkning osv) och betalar för det för att stödja respektive förening/lopp/Klubb,.. men att stödja en vinstbaserad verksamhet (AB),dessutom med påtvingad avgift,det är en annan femma
Marcus Ahlbäck- man deltar några lopp under säsongen(cykling,löpning, längdåkning osv) och betalar för det för att stödja respektive förening/lopp/Klubb,.. men att stödja en vinstbaserad verksamhet (AB),dessutom med påtvingad avgift,det är en annan femma
Quote from j sollerman on 10 January 2011, 19:58Gissar att dom flesta som kör på velodromen är licensierade. Och då är det väl dom som ska betala och inte motionärerna! Iofs tycker jag det är lika dumt att lägga på en tia för dom med licens.
Vill också skriva att jag inte är emot velodromen utan sätt
Gissar att dom flesta som kör på velodromen är licensierade. Och då är det väl dom som ska betala och inte motionärerna! Iofs tycker jag det är lika dumt att lägga på en tia för dom med licens.
Vill också skriva att jag inte är emot velodromen utan sätt
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:13Ja, de som kör varje vecka är säkert licensierade men det stora flertalet som kommer dit som ströbesökare är utan tävlingslicens.
Frågan är fortfarande: Hur många kör där egentligen?
Ja, de som kör varje vecka är säkert licensierade men det stora flertalet som kommer dit som ströbesökare är utan tävlingslicens.
Frågan är fortfarande: Hur många kör där egentligen?
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:32Ja, David, bra fråga. Boule banorna är kanske välbesökta
Ja, David, bra fråga. Boule banorna är kanske välbesökta
Quote from Lena O on 10 January 2011, 20:37Straffavgift?
Det beror på hur du ser på det Kalle. Vill man främja sporten varför inte?
Jag har inte sätt dig klaga över den 15:- scf ta ut för varje motionslopp som du kör idag som höjas i år till 20:- ... visst du det? Ska du vägra? För vad gör de med
Straffavgift?
Det beror på hur du ser på det Kalle. Vill man främja sporten varför inte?
Jag har inte sätt dig klaga över den 15:- scf ta ut för varje motionslopp som du kör idag som höjas i år till 20:- ... visst du det? Ska du vägra? För vad gör de med
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:39Ska inte Ride of Hope vara SCF-sanktionerat längre?
Ska inte Ride of Hope vara SCF-sanktionerat längre?