Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 10:43Konstigt att lokaltidningen skriver om detta bergsäkra projekt i bergslagen? De kunde bara acceptera Stenberg&Cos svar och inte skrivit artiklen.
Ett nygift par brukar försöka sköta sina betalningar och inte få sämsta möjliga kreditvärdering.Ska Falun h
Konstigt att lokaltidningen skriver om detta bergsäkra projekt i bergslagen? De kunde bara acceptera Stenberg&Cos svar och inte skrivit artiklen.
Ett nygift par brukar försöka sköta sina betalningar och inte få sämsta möjliga kreditvärdering.
Ska Falun h
Quote from j sollerman on 8 January 2011, 10:48Är det 500 som använder velodromen regelbundet? Isf borde det väl finnas underlag att klara det hela ekonomiskt? Ett årskort kostar väl 3000 spänn och då får dom ju in 1,5 miljoner om året. Sen finns det väl en del som är där och testar på plus att dom kö
Är det 500 som använder velodromen regelbundet? Isf borde det väl finnas underlag att klara det hela ekonomiskt? Ett årskort kostar väl 3000 spänn och då får dom ju in 1,5 miljoner om året. Sen finns det väl en del som är där och testar på plus att dom kö
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 11:3610:-/start betalas till ett affärsdrivande företag, trots att man inte utnyttjat företagets tjänster? Hmm, hur tänkte ni nu?
10:-/start betalas till ett affärsdrivande företag, trots att man inte utnyttjat företagets tjänster? Hmm, hur tänkte ni nu?
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 12:09Kan inte lokalklubbarna använda sitt LOKbidrag och det fanns väl ett överskott efter CykelVasan som ni kan plöja ned i projektet?
För att skaffa sponsorer så har ni en lokalbegåvning som har(haft?) lön från SCF o borde kunna den lokala marknaden. H*n lyc
Kan inte lokalklubbarna använda sitt LOKbidrag och det fanns väl ett överskott efter CykelVasan som ni kan plöja ned i projektet?
För att skaffa sponsorer så har ni en lokalbegåvning som har(haft?) lön från SCF o borde kunna den lokala marknaden. H*n lyc
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:22Varför ser man geografin som ett så stort hinder? Folk reser ju land och rike runt med slalom- och längdskidor för att idrotta. Skulle det vara omöjligt att på sikt bygga upp en liknande kultur inom cyklingen?
Varför ser man geografin som ett så stort hinder? Folk reser ju land och rike runt med slalom- och längdskidor för att idrotta. Skulle det vara omöjligt att på sikt bygga upp en liknande kultur inom cyklingen?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:29Hur många är det som tränar där några gånger i veckan?
De enda som tränar där är de som går på gymnasiet och några lokala talanger. Det har till och med införts att eleverna ska ha egna cyklar om de tränar där mer än 1ggr/v.
Det blir ganska svårt att ta
Hur många är det som tränar där några gånger i veckan?
De enda som tränar där är de som går på gymnasiet och några lokala talanger. Det har till och med införts att eleverna ska ha egna cyklar om de tränar där mer än 1ggr/v.
Det blir ganska svårt att ta
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:42Om alla som tycker att det är så fantastiskt och viktigt med en velodrom hade cyklat där hade det inte varit något problem väl? Tror att det faktum att inte så många cyklar där faktiskt kan bero på att inte så många vill det... Marknadsekonomi kallas det
Om alla som tycker att det är så fantastiskt och viktigt med en velodrom hade cyklat där hade det inte varit något problem väl? Tror att det faktum att inte så många cyklar där faktiskt kan bero på att inte så många vill det... Marknadsekonomi kallas det
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:48David,
Jag har inte koll på vilken beläggning som krävs för att få ekonomin att gå ihop. Om en god beläggning under helger, lov etc. är tillräckligt tycker jag att det borde finnas förutsättningar att få det att gå runt. Om det därutöver även krävs hög be
David,
Jag har inte koll på vilken beläggning som krävs för att få ekonomin att gå ihop. Om en god beläggning under helger, lov etc. är tillräckligt tycker jag att det borde finnas förutsättningar att få det att gå runt. Om det därutöver även krävs hög be
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:56Eftersom det är ett AB som äger verksamheten så borde Stenberg med sin bakgrund kunna räkna ut att det fodras mer än några glada entusiaster som kommer dit ett par helger om året.
Det går inte att ha UCItävlingar där och antalet som tränar där minst ett
Eftersom det är ett AB som äger verksamheten så borde Stenberg med sin bakgrund kunna räkna ut att det fodras mer än några glada entusiaster som kommer dit ett par helger om året.
Det går inte att ha UCItävlingar där och antalet som tränar där minst ett
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:58Johan, ja så är det. Men det fungerar åt andra hållet också, jag har provat och jag vill inte cykla där pga dom ofta förekommande krascherna.
Johan, ja så är det. Men det fungerar åt andra hållet också, jag har provat och jag vill inte cykla där pga dom ofta förekommande krascherna.