Quote from Fredrik Närenfors on 5 July 2009, 10:34Gammal fallskärmshoppare som jag är förderar jag fritt fall alla gånger. Ansiktet är en dålig kroppsdel att använda som landningsställ.
Gammal fallskärmshoppare som jag är förderar jag fritt fall alla gånger. Ansiktet är en dålig kroppsdel att använda som landningsställ.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 12:45Det är därför som Ballerup har cykelskola och examen innan man får licens att köra på banan ihop med andra cyklister.
Det är inte som att köra i skogen eller på landsväg precis.
Det är därför som Ballerup har cykelskola och examen innan man får licens att köra på banan ihop med andra cyklister.
Det är inte som att köra i skogen eller på landsväg precis.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 17:14Nu verkar det vara klart, taget från SR
http://www.sr.se/cgi-bin/dalarna/nyheter/artikel.asp?artikel=3115353"Klart med cykelvelodrom i Falun
Nu är det klart att det byggs en cykelvelodrom i Falun. Tack vare en sponsor behövs ingen kommunal borgen vilke
Nu verkar det vara klart, taget från SR
http://www.sr.se/cgi-bin/dalarna/nyheter/artikel.asp?artikel=3115353
"Klart med cykelvelodrom i Falun
Nu är det klart att det byggs en cykelvelodrom i Falun. Tack vare en sponsor behövs ingen kommunal borgen vilke
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 17:29Dags för IVA att sätta in extra personal?
Dags för IVA att sätta in extra personal?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 18:14lite synd kanske att Björn Stenbergs entrepenörskap inte kunnat satsas på "vanlig" cykelsport...
lite synd kanske att Björn Stenbergs entrepenörskap inte kunnat satsas på "vanlig" cykelsport...
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 06:11David, Dalarnas landsting jublar, det blir mycket pengar när utomlänspatienterna ramlar och slår sig.
David, Dalarnas landsting jublar, det blir mycket pengar när utomlänspatienterna ramlar och slår sig.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:16Leif: vad menar du med "vanlig" cykelsport?
Leif: vad menar du med "vanlig" cykelsport?
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 08:59cykling utomhus
cykling utomhus
Quote from Lena O on 23 September 2009, 09:57Jag tycker det är synd att "vanlig" cykelsport inte kunnat satsa på Björn Stenbergs entreprenörskap.
Jag tycker det är synd att "vanlig" cykelsport inte kunnat satsa på Björn Stenbergs entreprenörskap.
Quote from j sollerman on 23 September 2009, 10:16Hur tänker du då?
Hur tänker du då?