Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:35Budgeterat 1½ miljon, utfall 3½ miljon.
Budgeterat 1½ miljon, utfall 3½ miljon.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 00:52Oväntat? Noot!
Men nu är det ju så långt gånget att vi alla får betala. Synd att det inte var på någon bättre plats bara. Alla med förnuft såg det från början. Det är otroligt hur galningar får hålla på!
Oväntat? Noot!
Men nu är det ju så långt gånget att vi alla får betala. Synd att det inte var på någon bättre plats bara. Alla med förnuft såg det från början. Det är otroligt hur galningar får hålla på!
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 03:21Jag ser fram emot att David och Andreas bygger en central velodrom.
Är den klar i sommar tro?
Centralt, Örebro kanske?
Jag ser fram emot att David och Andreas bygger en central velodrom.
Är den klar i sommar tro?
Centralt, Örebro kanske?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 05:49Den finns redan i Ballerup. Pendlingsavstånd 45 km.
Den finns redan i Ballerup. Pendlingsavstånd 45 km.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 08:48Ja, om man bor strax utanför Helsingborg...
Ja, om man bor strax utanför Helsingborg...
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 09:19Ballerup är klart närmare än Falun om man bor i Göteborg också.
Ballerup är klart närmare än Falun om man bor i Göteborg också.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 09:28Det var siffran 45 km jag hängde upp mig på.
Sen är inte avstånd allt. Att resa till Danmark från Göteborg kortaste vägen (dvs med Stena Lines färja till Frederikshavn) kostar en bra slant, och då har man en bit kvar till Ballerup...
Det var siffran 45 km jag hängde upp mig på.
Sen är inte avstånd allt. Att resa till Danmark från Göteborg kortaste vägen (dvs med Stena Lines färja till Frederikshavn) kostar en bra slant, och då har man en bit kvar till Ballerup...
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 09:31Om du åker till Fredrikshavn så är du på Jylland. Det är opraktiskt om man ska till Ballerup på Själland.
Om du åker till Fredrikshavn så är du på Jylland. Det är opraktiskt om man ska till Ballerup på Själland.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 09:32Jo, men att åka över bron är inte billigt det heller.
Jo, men att åka över bron är inte billigt det heller.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 09:42Hur ser resan till Falun ut?
Stef - Ja varför inte? Om man är sådär bra på att räkna så har ju alla råd att bygga nästan? Stockholm - Örebro är ju hanterbart.
Hur ser resan till Falun ut?
Stef - Ja varför inte? Om man är sådär bra på att räkna så har ju alla råd att bygga nästan? Stockholm - Örebro är ju hanterbart.