Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBjörn Stenberg tar svensk cykling …
You need to log in to create posts and topics.

Är jag en sport? Det var en fin titel på mig!

Skärp dig lite! Kan ju hurra för ideellt arbete jag med. Hurra hurra!

Är det sånt som har gått fel när de bygger? Eller bör man ta i beaktande att det är inkompetenta personer som tror de ska lösa världsprob

Nej du är ingen sport, men du är en del av denna sport. - Cykel.

Skärp mig?
Att du kan gå till personangrepp på en person enbart för att de har försökt att göra något positivt för cykelsporten!

Sök upp Bjäörn och säger det till honom om du tycker så sta

Om jag officiellt beter mig som en idiot? Får då folk kalla mig för idiot?
Jag tycker att de har rätt att göra det, eller vad tycker du?

Jag har inte gått till några personangrepp på personer som vill få cykelsporten framåt. Där drömmer du!

Jag skrev i

Jag tycker att det är kanonbra när folk tar initiativ och bygger upp något som fler sedan använda och njuta av. Att de tar risker, utan att veta om det kommer att lyckas. Att de följer något slags dröm.
Som Björn Stenberg gjort. Kanhända att det är galet.

Om han betalar ur egen ficka, ja. Men det gör han väl inte?

Man kan väl ändå inte säga att Ballerup ligger centralt i Sverige...
Sen kan det ju vara rätt att inte satsa på en velodrom i Skåne om det redan finns en så nära.

Jag föredrar 10 gånger av 10 att köra på en bana i Danmark med tanke på deras säkerhetstänkande.
Det har varit en del spektakulära smällar i Falun och frågan är hur många % av kursdeltagarna som får tillåtelse att köra med andra.

Jo men det har jag inga åsikter om. Jag pratar bara geografi.

och Falun ligger i en avkrok av Cykelsverige. Man skulle fortsatt med Peos planer i Boxholm så hade underlaget varit större. Nu är det något som få har möjlighet att utnyttja till träning.

Andreas: Att kalla Björn Stenberg galan är personangrepp i alla högsta grad. Jag kommer inte att sänka mig till din nivå (för en gångs skull så avstå jag) för detta är viktigare än pajkastning.
Du var för mig otydlig i din första utlägg om vissa galningar