Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 09:4446 mil från Gbg till Falun, säger eniro.
Nåja, jag ska inte dit, eller till Ballerup ändå. Jag hängde bara upp mig på avståndsangivelsen...
46 mil från Gbg till Falun, säger eniro.
Nåja, jag ska inte dit, eller till Ballerup ändå. Jag hängde bara upp mig på avståndsangivelsen...
Quote from Lena O on 7 January 2011, 12:10Andreas: Menar du att Björn Stenberg är en galning?
Andreas: Menar du att Björn Stenberg är en galning?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 12:21Gazzah - Har du motstridiga bevis?
Gazzah - Har du motstridiga bevis?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 12:37Skönt att se en saklig diskussion, många säger att allt på nätet är skräp, men icke så.
Skönt att se en saklig diskussion, många säger att allt på nätet är skräp, men icke så.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 12:51Nu när vi går in i högkonjunktur så vill alla att det ska byggas nya saker!
Tänkte att vi kunde lägga det vi sparat på ett konto på något som funkar och ger hög avkastning.
Efter övervägande så tror jag Björn Stenberg har svar! Där ska vi satsa! Men jag
Nu när vi går in i högkonjunktur så vill alla att det ska byggas nya saker!
Tänkte att vi kunde lägga det vi sparat på ett konto på något som funkar och ger hög avkastning.
Efter övervägande så tror jag Björn Stenberg har svar! Där ska vi satsa! Men jag
Quote from Lena O on 7 January 2011, 13:56Andreas: Menar du att Björn Stenberg är en galning?
Andreas: Menar du att Björn Stenberg är en galning?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 14:06Gazzah - Skrev du inte det tidigare?
Gazzah - Skrev du inte det tidigare?
Quote from Lena O on 7 January 2011, 15:21Andreas: Jo, du såg det! vill du svara eller kan du inte stå för dina uttalande?
Andreas: Jo, du såg det! vill du svara eller kan du inte stå för dina uttalande?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 15:28BJÖRN STENBERG ÄR GALEN!
BEVISA MOTSATSEN!
Är det tydligt?
BJÖRN STENBERG ÄR GALEN!
BEVISA MOTSATSEN!
Är det tydligt?
Quote from Lena O on 7 January 2011, 15:33Jepp. Klart är tydligt.
Jag behöver inte bevisa motsatsen, Björn Stenberg är säkert galen.
Det måste han vara, för år efter år lägga han så mycket av sin tid och själ på en sport som kasta tillbaka personer som dig.
Vilken idiot han är!
Jepp. Klart är tydligt.
Jag behöver inte bevisa motsatsen, Björn Stenberg är säkert galen.
Det måste han vara, för år efter år lägga han så mycket av sin tid och själ på en sport som kasta tillbaka personer som dig.
Vilken idiot han är!