Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:25Gazzah: +1
Gazzah: +1
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:54Falu CK hade SM förra året.
Falu CK hade SM förra året.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:59Gazzah precis vad jag menade
Gazzah precis vad jag menade
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 11:50Hur kan vara annat än tacksam och positiv till detta projekt?
Klart att man hade velat ha en velodrom i sin hemstad. Men nu finns möjligheterna och dom som arbetar för att det ska ske i Falun. Det verkar inte som om det finns tillräckligt med folk i Sth
Hur kan vara annat än tacksam och positiv till detta projekt?
Klart att man hade velat ha en velodrom i sin hemstad. Men nu finns möjligheterna och dom som arbetar för att det ska ske i Falun. Det verkar inte som om det finns tillräckligt med folk i Sth
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 13:31Falun är väldigt centralt beläget.
Falun är väldigt centralt beläget.
Quote from Lena O on 23 September 2009, 13:45Jag är tacksam och positivt till denna projekt.
Jag är tacksam och positivt till denna projekt.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 13:57Östersund hade väl varit mer centralt, men en förskjutning 30 mil söderut får duga.
Östersund hade väl varit mer centralt, men en förskjutning 30 mil söderut får duga.
Quote from j sollerman on 23 September 2009, 14:00De är jag med.
Men vad menar med detta:
"Jag tycker det är synd att "vanlig" cykelsport inte kunnat satsa på Björn Stenbergs entreprenörskap."
De är jag med.
Men vad menar med detta:
"Jag tycker det är synd att "vanlig" cykelsport inte kunnat satsa på Björn Stenbergs entreprenörskap."
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 16:16Jag har vanligtvis ganska dålig fantasi men gissar ändå att Gazza hintar nåt om relationen mellan Björn och SCF. Men det är mycket möjligt att jag har ...dålig fantasi som vanligt.
fotnot: Björn och jag har samma efternamn men är inte släkt, såvitt jag v
Jag har vanligtvis ganska dålig fantasi men gissar ändå att Gazza hintar nåt om relationen mellan Björn och SCF. Men det är mycket möjligt att jag har ...dålig fantasi som vanligt.
fotnot: Björn och jag har samma efternamn men är inte släkt, såvitt jag v
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:33www.dt.se/sport/article851952.ece?pageNavType=all#comments
http://www.dt.se/sport/article851952.ece?pageNavType=all#comments