Quote from Guest on 9 November 2009, 23:59Hej! Jag har cyklat ca 1 år nu och är hittills nöjd med utvecklingen. Första målet var Vätternrundan vilken jag klarade på 10.20. I somras började jag med triathlon och tränar för olympisk distans. Jag vill bli snabb på tempo över 4 mil. Till sommaren 201
Hej! Jag har cyklat ca 1 år nu och är hittills nöjd med utvecklingen. Första målet var Vätternrundan vilken jag klarade på 10.20. I somras började jag med triathlon och tränar för olympisk distans. Jag vill bli snabb på tempo över 4 mil. Till sommaren 201
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 00:09Distans och mängdträning inom alla grenarna är inte fel att tänka på så att du vänjer kroppen vid en intensiv prestation över längre sträckor.
Och backträning är ett ypperligt sätt att bli en riktig bergsget, leta reda på en backe som har minst 3-4 km län
Distans och mängdträning inom alla grenarna är inte fel att tänka på så att du vänjer kroppen vid en intensiv prestation över längre sträckor.
Och backträning är ett ypperligt sätt att bli en riktig bergsget, leta reda på en backe som har minst 3-4 km län
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 10 November 2009, 10:32Sittpositionen är väldigt viktig.
Sittpositionen är väldigt viktig.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 10:37dubbdäck ger starka ben. 🙂
dubbdäck ger starka ben. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:42http://www.training4cyclists.com/12-week-cycling-winter-training-program/
Tycker det finns mycket matnyttigt i ovanstående länk.
http://www.training4cyclists.com/12-week-cycling-winter-training-program/
Tycker det finns mycket matnyttigt i ovanstående länk.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:52Det vart ett riktigt vettigt program du hittat där Heffaklumpen. (t+)
Det vart ett riktigt vettigt program du hittat där Heffaklumpen. (t+)
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:48Sven-Åke hade Slimminge som längsta backe och tillhörde de tio bästa i världen uppför.
Sven-Åke hade Slimminge som längsta backe och tillhörde de tio bästa i världen uppför.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 10:20Fp David,
Dina tips är verkligen ovärderliga. I alla trådar.
Hur jag har klarat mig hittills i mitt liv är snudd på ofattbart.
Fp David,
Dina tips är verkligen ovärderliga. I alla trådar.
Hur jag har klarat mig hittills i mitt liv är snudd på ofattbart.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 10:24Så bra, då vet du att holländare också kan köra i berg.
Det finns även en tlänning som kan/kunde köra uppför fastän NordKalks kalkbrott inte är så högt.
Så bra, då vet du att holländare också kan köra i berg.
Det finns även en tlänning som kan/kunde köra uppför fastän NordKalks kalkbrott inte är så högt.
Quote from j sollerman on 12 November 2009, 10:26Va f*n har de med tempo att göra 😉
Va f*n har de med tempo att göra 😉