Quote from Guest on 13 May 2008, 22:57Jag undrar om det på något sätt går att blockera en användare här inne på Funbeat, eller om den funktionen är på gång.
Anledningen till frågan är att det finns en och annan (mest en) person som dyker upp i nästan alla grupper som jag läser och aldrig skr
Jag undrar om det på något sätt går att blockera en användare här inne på Funbeat, eller om den funktionen är på gång.
Anledningen till frågan är att det finns en och annan (mest en) person som dyker upp i nästan alla grupper som jag läser och aldrig skr
Quote from Mats Andersson on 13 May 2008, 23:07Håller med till 100%. Har varit på väg att släppa Funbeat flera gånger efter att ha råkat ut för "forumtrollet" (antar att vi pratar om samma användare).
Blir speciellt upprörd när uppenbara nybörjare bara får tramsiga eller i värsta fall rent av otrevli
Håller med till 100%. Har varit på väg att släppa Funbeat flera gånger efter att ha råkat ut för "forumtrollet" (antar att vi pratar om samma användare).
Blir speciellt upprörd när uppenbara nybörjare bara får tramsiga eller i värsta fall rent av otrevli
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:08Misstänker starkt att vi tänker på samma person.... 🙂
Skönt att veta att jag inte är ensam om att känna så här.
Misstänker starkt att vi tänker på samma person.... 🙂
Skönt att veta att jag inte är ensam om att känna så här.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:08Ja de finns nog några här som man skulle kunna tänka sig att spärra.
Ja de finns nog några här som man skulle kunna tänka sig att spärra.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:09Absolut Kalle.
Absolut Kalle.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:10ja absolut.
men det är så många att det nog inte går
ja absolut.
men det är så många att det nog inte går
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:12Fanns nån ignoreringsgrej på ett forum jag hängde på. Det blev minst sagt intressant att läsa diskussionerna efter det.
Fanns nån ignoreringsgrej på ett forum jag hängde på. Det blev minst sagt intressant att läsa diskussionerna efter det.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:13Jag pratar inte om de sk Forumtrollet, tycker han är rätt charmig
Jag pratar inte om de sk Forumtrollet, tycker han är rätt charmig
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:13Det gör inte jag heller.
Det gör inte jag heller.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:16inte jag heller.
inte jag heller.