Quote from j sollerman on 21 May 2008, 17:12Schnappi är typ 75, inte illa att han kan hantera en dator. Han va visst på pro-resa förra veckan. Kul att dom fortfarande orkar i den åldern (t-)
edit: (t+) så skulle de vara
Schnappi är typ 75, inte illa att han kan hantera en dator. Han va visst på pro-resa förra veckan. Kul att dom fortfarande orkar i den åldern (t-)
edit: (t+) så skulle de vara
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 17:19Undras då hur gammal Schapiro är?!?!?;)
Undras då hur gammal Schapiro är?!?!?;)
Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2008, 17:40Jag fattar fortfarande inte vad som hände med ankan. Hon skrev ju seriösa inlägg i flera trådar, men plötsligt så var hon inte trevlig längre och bara stack med ett quack quack...
Jag fattar fortfarande inte vad som hände med ankan. Hon skrev ju seriösa inlägg i flera trådar, men plötsligt så var hon inte trevlig längre och bara stack med ett quack quack...
Quote from Olof C on 21 May 2008, 18:05Det kanske skulle vara bra att ha en enkel citatfunktion så att man enkelt kan citera det inlägg man svarar på. För jag har nämligen läst och följt hela den här tråden sen den började... Och ja följt har jag kunnat göra men nu på slutet - vem svarar vem?
Det kanske skulle vara bra att ha en enkel citatfunktion så att man enkelt kan citera det inlägg man svarar på. För jag har nämligen läst och följt hela den här tråden sen den började... Och ja följt har jag kunnat göra men nu på slutet - vem svarar vem?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 18:10Íngen citatfunktion, snälla.
Det kommer att bli långa raddor med inlägg där citaten tar upp mer yta än det nyskrivna.
Folk i allmänhet kan inte hantera en citatfunktion på ett bra sätt.
Istället fungerar det att själv kopiera och klistra in om man vill
Íngen citatfunktion, snälla.
Det kommer att bli långa raddor med inlägg där citaten tar upp mer yta än det nyskrivna.
Folk i allmänhet kan inte hantera en citatfunktion på ett bra sätt.
Istället fungerar det att själv kopiera och klistra in om man vill
Quote from Björn Eriksson on 21 May 2008, 22:36Har läst igenom hela tråden och även om stämningen på slutet känns bättre änd ne i början så är det här den första negativa upplevelsen utav forum-funbeat.
Är me di många andra forum som är mer modererade och tycker att dte har varit glädjen med funbeat.
Har läst igenom hela tråden och även om stämningen på slutet känns bättre änd ne i början så är det här den första negativa upplevelsen utav forum-funbeat.
Är me di många andra forum som är mer modererade och tycker att dte har varit glädjen med funbeat.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 20:51Annika!
Sylvia: LOL= Laughing Out Loud
Mina barn säger det när de pratar... Jag föreslog att de kunde skratta istället.oslagbart!!!! helt oslabart! jag ba LOL på riktigt lixom!!
Annika!
Sylvia: LOL= Laughing Out Loud
Mina barn säger det när de pratar... Jag föreslog att de kunde skratta istället.
oslagbart!!!! helt oslabart! jag ba LOL på riktigt lixom!!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:09Jamen klart att man ska använda LOL när man pratar, annars slösar man ju energi på att skratta.
ojoj, nu avvek jag från tråden också...
Jamen klart att man ska använda LOL när man pratar, annars slösar man ju energi på att skratta.
ojoj, nu avvek jag från tråden också...