Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

Du verkar upprörd

Vet ni vad? Om ni skyndar er att skriva 45 inlägg under eftermiddagen/kvällen så hinner ni passera 300-strecket. 🙂

Ankan aka n/a verkar ha blivit trött i fingrarna och väntar nog tills de har släppt med att komma med nästa inlägg.

edit: n/a n/a betyder visst att hon slängt in handuken! De har även han som startade tråden. Samma person kanske?? Men om några dagar dyke

Tydligen så är jag Davids P hackkyckling... Det är ju liksom inte första gången han är på mej nu! Vet inte om det är vårkänslor som spökar??!!

Jag tror att det vilar en förbannelse över den här tråden. Alla som skrivit här kommer att plockas, en efter en....

Ja Ankan har lämnat oss nu. Så då kanske nån vänlig själ kan berätta vad jag gjorde som upprörde henne(?) så. Var det min rad om fula o dyslektiker eller bilden på ankan eller vad var det? Jag skriver i vanliga fall seriösa inlägg till nybörjare som undra

Silva: Jag tror David är lite små förtjust i dig (L)

Kalle: Javisst är det samma person: H*n heter n/a n/a...

Oh shit vilken soppa alltså...
Kanske läge att be olle låsa tråden?

Over and out liksom...

Nej, inte låsa. Det här är just nu den intressantaste tråden av alla. Som att se på otextad film dubbad till ett obegripligt språk. Massa saker händer utan att nån verkar veta vad och varför. Jag har hämtat kaffe och wienerbröd, för att riktigt kunna njut