Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

Jag väntar fortfarande på nån som kan förklara vad som hände - äter ett äpple under tiden ...

Nu hajjade jag David. 🙂

Christer, har läst igenom hela tråden igen *puh* och TROR att det Du skrev om "dyslektiker" och "fula människor" fick Ankan att bli upprörd. För det var efter det inlägget som den hätska stämningen kulminerade och avslutades med att Ankan avslutade sitt m

Mmm, Sylvia, det kanske var så - men h*n blev ju ganska snart upplyst om att det var ironi - väl. Jag tycker att det verkade som h*n VILLE bråka bara. Kanske var på dåligt humör. Jag blev först sur då hon insinuerade att jag hade för låg IQ. Jag är ful oc

Nejdå, inte ful.
Du ser nära ut på bra håll, heter det ju

Christer, Du är varken ful eller långsam...Din ålder känner jag dock inte till...

...men vad jag förstod så PM:ade Du Ankan också ang något om att h*n inte klarade av morse vilket Du gör osv. Och frågade dessutom Evely om HON tyckte Ankan var rolig...att

Nä, hörni, ska vi inte klämma i med We Shall Overcome, eller....?

Eller så blockar vi denna tråden. Ja vissta- Markera ointressant

OK, detta är det sista jag skriver i den här tråden - nu ska jag gråta ut ... sen är allt förlåtet o glömt 😉
Lise-Lotte: (t+)

Nä, det är precis här jag tycker vi kan ta upp diskussionen om hur bra det vore med sidfunktion på trådarna. Passar utmärkt tycker jag. Det här hade nog varit sida 5 eller något. Kanske ännu mer.