Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2008, 14:00Nä men kära Christer tycker du att hon är så jobbig? Jag tolkar tonen mellan er som att ni gnabbas och har kul, men sen är det välkänt att svagheten med sådana här forum är att ansiktsutryck kroppsållning och sånt inte kommer med.
Men det förståss i det
Nä men kära Christer tycker du att hon är så jobbig? Jag tolkar tonen mellan er som att ni gnabbas och har kul, men sen är det välkänt att svagheten med sådana här forum är att ansiktsutryck kroppsållning och sånt inte kommer med.
Men det förståss i det
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:05OT, Off Topic.
OT, Oliwer Twist
OT, Off Tierp.Evely, varför blir man helt :@ på det?
OT, Off Topic.
OT, Oliwer Twist
OT, Off Tierp.
Evely, varför blir man helt :@ på det?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:07Jag försökte förstå:
>Fast jag menade VEM personen OT är..och eftersom Silva skrev, så är det säkerligen något med Av, Tierp.
Kan även vara Orbea Tierp.
Jag försökte förstå:
>Fast jag menade VEM personen OT är..
och eftersom Silva skrev, så är det säkerligen något med Av, Tierp.
Kan även vara Orbea Tierp.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:29Eller OLL Track, om man hör till Signalisternas Dyslektikerförbund? *ironi ironi ironi ironi ironi ironi ... faan nu vart jag trött i fingrarna!!*
Eller OLL Track, om man hör till Signalisternas Dyslektikerförbund? *ironi ironi ironi ironi ironi ironi ... faan nu vart jag trött i fingrarna!!*
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:45Vet ni vad, på nåt sätt känns det som 1-0 i match, för lite tuggmotstånd (för en ank-näbb) o allt såntdär så nu kvackar jag vidare till ett seriösare träningsforum. Men jag tröstar dig anytime Chrille lille, anytime. Keep looking for me (hv)
Vet ni vad, på nåt sätt känns det som 1-0 i match, för lite tuggmotstånd (för en ank-näbb) o allt såntdär så nu kvackar jag vidare till ett seriösare träningsforum. Men jag tröstar dig anytime Chrille lille, anytime. Keep looking for me (hv)
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:46Vet ni vad, på nåt sätt känns det som 1-0 i match, för lite tuggmotstånd (för en ank-näbb) o allt såntdär så nu kvackar jag vidare till ett seriösare träningsforum. Men jag tröstar dig anytime Chrille lille, anytime. Keep looking for me (hv)
Vet ni vad, på nåt sätt känns det som 1-0 i match, för lite tuggmotstånd (för en ank-näbb) o allt såntdär så nu kvackar jag vidare till ett seriösare träningsforum. Men jag tröstar dig anytime Chrille lille, anytime. Keep looking for me (hv)
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:46En trippel! (V)
En trippel! (V)
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:50Så upprörd att fingret darrar, kanske?
Så upprörd att fingret darrar, kanske?
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2008, 14:57Jag tror inte jag vill bli tröstad av dig! Inte förolämpad heller.
Evely: "Gnabbas" gör man mellan vänner. Jag känner inte nämnda Anka vad jag vet (Hon (?) har ju hemligt namn och dolt sin träning mm)
Jag tror inte jag vill bli tröstad av dig! Inte förolämpad heller.
Evely: "Gnabbas" gör man mellan vänner. Jag känner inte nämnda Anka vad jag vet (Hon (?) har ju hemligt namn och dolt sin träning mm)
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:59Haha knappast! Varför skulle jag vara upprörd?
Helt helt ollat (eller vad det heter nuförtiden) så är mina fingrar finfint kontrollerade - sist jag deltog i skyttetävling, å tjänstens vägnar, vann jag hela smacket. Det fanns inte en man (eller kvinna) so
Haha knappast! Varför skulle jag vara upprörd?
Helt helt ollat (eller vad det heter nuförtiden) så är mina fingrar finfint kontrollerade - sist jag deltog i skyttetävling, å tjänstens vägnar, vann jag hela smacket. Det fanns inte en man (eller kvinna) so