Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:39Anders: Jag tycker att den här typen av tråd är avsevärt mer motbjudande än trådarna i allmänhet på Funbeat. Att du stör dig på en enskild person känns ganska irrelevant och dessutom otrevligt att tala om för alla andra. I ett diskussionsforum kommer viss
Anders: Jag tycker att den här typen av tråd är avsevärt mer motbjudande än trådarna i allmänhet på Funbeat. Att du stör dig på en enskild person känns ganska irrelevant och dessutom otrevligt att tala om för alla andra. I ett diskussionsforum kommer viss
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:40Om vissa har problem med david gör som jag gör med vissa, jag skiter i att läsa va dom skriver för jag ser de som direkt ointressant och helt utan verklighetsuppfattning.
Om vissa har problem med david gör som jag gör med vissa, jag skiter i att läsa va dom skriver för jag ser de som direkt ointressant och helt utan verklighetsuppfattning.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:41Ja forum behöver starka profiler, roligare så.
Ja forum behöver starka profiler, roligare så.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:42Kalle: Jag förstår inte vad det är för roligt med sådana som är allmänt otrevliga mot andra?
Kalle: Jag förstår inte vad det är för roligt med sådana som är allmänt otrevliga mot andra?
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:44Jag är inte med i alla grupper så du kanske kan hjälpa mig och säga när nån varit otrevlig mot dig?
Jag är inte med i alla grupper så du kanske kan hjälpa mig och säga när nån varit otrevlig mot dig?
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:44Det är vad du tycker.
Alla tycker inte så.
Jag tycker att din tråd är otrevlig.
Det är vad du tycker.
Alla tycker inte så.
Jag tycker att din tråd är otrevlig.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:45Och när jag skriver starka profiler så menar jag inte bara david utan de finns några till! Några av dom är motpoler till David och sånna behövs också
Och när jag skriver starka profiler så menar jag inte bara david utan de finns några till! Några av dom är motpoler till David och sånna behövs också
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:45Anders, som du själv skrev så har folk olika toleransnivå, dvs alla uppfattar inte trevligheter/otrevligheter på samma sätt, bara för att du tycker någon är otrevlig betyder det inte att alla tycker så.
Anders, som du själv skrev så har folk olika toleransnivå, dvs alla uppfattar inte trevligheter/otrevligheter på samma sätt, bara för att du tycker någon är otrevlig betyder det inte att alla tycker så.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:46Jack: Vi måste tycka lika annars funkar de inte..
Jack: Vi måste tycka lika annars funkar de inte..
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:46Aha... fattade inte det
:-p
Aha... fattade inte det
:-p