Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

Den jag pratar om är (så klart David). Och inget jag säger i den här tråden har jag inte redan sagt till honom 1.000 gånger tidigare, både i tidigare diskussioner och i PM. Senast för 10 minuter sedan i ett PM.
Jag har absolut inget behov av "alla skall t

Jag hade gärna testat en sån funktion! tyvärr har jag inte träffat på funktionen på ngt annat forum, så jag har ingen erfaeenhet av det.

Vill gärna prova!

Jag skulle vilja testa den funktionen i verkliga livet ibland. Vad givande det skulle bli om bara jag fick prata 😉

Självklart har jag inte kunnat ungå att notera den där Davids inlägg som allt som oftast är av "goddag yxskaft"-karraktär, ur mitt perspektiv sett. Men varför skulle man blockera dessa? Gör som i verkliga livet, sluta att lyssna.

Jag tror att rätt många

Blir nästan rädd när jag ser "jakten" på david! Han som starta tråden lyser med sin frånvaro

Att trådar förstörs efter bara ett par vettiga svar är en högs subjektiv åsikt. Min uppfattning är att det inte alls är många som inte får ordentliga svar på de frågor de ställer. Att trådar kan mala om och om och om i samma spår även om det är sakligt/te

Andra forum har löst dessa problem genom att sätta upp några regler och sedan låta moderatorer se till att de efterlevs.

Ju större forumet blir desto mer problem kommer vi att se. Det är inte ett forum som ballat ur totalt och gått i graven pga. att tota

Andreas: Du har inte ett youtubeklipp till de inlägget?

Jag tycker inte alls att det är störande med Davids oneliners, även om dom är av lite udda karaktär. Tråkigt att folk inte förstår att det är humor... måste man vara dödligt seriös jämt? Det här skulle bli ett hemskt tråkigt forum om folk inte vågade skäm

Mycket bra skrivet, Andreas, där jag håller med helt och fullt.

Tycker att tanken att kunna blockera vissa användare är absurd! Blir man upprörd över något kan man ta det personligt, via ett PM, och på det sättet "reda ut"...det har jag gjort vid ett par