Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:48Vi kommer med andra ord bli kvar här ett tag tills vi tycker lika..
Vi kommer med andra ord bli kvar här ett tag tills vi tycker lika..
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:48Rättning i leden!
Rättning i leden!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:49Vänta nu - som jag uppfattar det eferfrågas en funktion att kunna blockera användare, dvs. att man skall slippa se deras inlägg. Är inte det trots allt en ganska bra lösning för dem som stör sig på vissa? Ingen blir ju lidande på något sätt. Jag har stött
Vänta nu - som jag uppfattar det eferfrågas en funktion att kunna blockera användare, dvs. att man skall slippa se deras inlägg. Är inte det trots allt en ganska bra lösning för dem som stör sig på vissa? Ingen blir ju lidande på något sätt. Jag har stött
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:50Det är en sak, en annan sak att hänga ut vissa personer i tråden.
Det är en sak, en annan sak att hänga ut vissa personer i tråden.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:50Är de inte lättare att bara inte läsa va personen i fråga skriver.
Är de inte lättare att bara inte läsa va personen i fråga skriver.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:50Personangrepp är aldrig trevligt.
Förslag till nya funktioner är trevligt.
Personangrepp är aldrig trevligt.
Förslag till nya funktioner är trevligt.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:52Nu tror jag vi börjar förstå varandra, men jag har varit med på funbeat ett bra tag och några personangrepp har de sällan varit.
Nu tror jag vi börjar förstå varandra, men jag har varit med på funbeat ett bra tag och några personangrepp har de sällan varit.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 23:53Nu missförstår du.
Personangreppen finns i denna tråden.
Nu missförstår du.
Personangreppen finns i denna tråden.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:58De är väl bara ett personangrepp om personen i fråga tar illa upp?
Jag tror Anders håller på att leta fram en tråd där han har blivit atackerad av någon.
De är väl bara ett personangrepp om personen i fråga tar illa upp?
Jag tror Anders håller på att leta fram en tråd där han har blivit atackerad av någon.
Quote from Lena O on 14 May 2008, 07:05Det går inte och får inte ske att en person uteslutas från Funbeat.
Möjligtvis att varje användare för sig kan osynliggöra en användares inlägg genom att bocka ett kryssruta bredvid deras namn eller så.
En troll är bara farlig om vi uppleva trollen som fa
Det går inte och får inte ske att en person uteslutas från Funbeat.
Möjligtvis att varje användare för sig kan osynliggöra en användares inlägg genom att bocka ett kryssruta bredvid deras namn eller så.
En troll är bara farlig om vi uppleva trollen som fa