Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

"Anledningen till frågan är att det finns en och annan (mest en) person som dyker upp i nästan alla grupper som jag läser och aldrig skriver något vettigt utan bara en massa trams och "skitprat""

Jag har samma problem. Det finns folk i forumen som inte

Håller med om att det finns personer (mest en) som jag stör mig på, en person som bara fjantar i trådarna. Dock skulle nog trådarna se konstiga ut om bara den personens inlägg var blockade eftersom en del följsvar bygger på det som fjantaren har skrivit.

Charlotta, det är inte så jag menar. Självklart så skall man få ha olika åsikter och föra en diskussion om detta. Men då skall det ske på ett seriöst och vuxet sätt.

Vad jag är ute efter är de som inte klarar av detta utan bara är allmänt otrevliga och s

Bullen71: Det är ju en "smäll" man gärna tar i sammanhanget tycker jag i alla fall. 🙂

Jag har inte märkt av så jättemycket pajkastning? Visst nån tårta har delats ut men inte så mycket mer

Obehaglig diskussion!

Har någon synpunkter på andras uppträdande i forumet borde de kunna framföras på annat sätt och dessutom inte i öppet forum.

Jag tycker att detta ligger bra nära personligt påhopp.

(t-)

Kalle, toleransnivån kanske är olika från folk till folk. 😉

Denna tråd blir väl en av de få som inte har ett trollinlägg (H:)
Förövrigt så håller jag med övriga skribenter.

Ja de spelar ju ingen roll var man befinner sig, de finns alltid folk som ska gnälla. Har en sån kärring till granne!

Jag gillar att forumdeltagares olika personligheter kommer fram, det blir mindre stelt och mer levande. Är någon otrevlig kan man påpeka det direkt?
En tråd där vissa inlägg är borta blir nog väldigt konstig?