Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

Ja, men det är väl lätt hänt om man är ny?

Jag vill helst ha svar på frågor och kunna diskutera saker ganska seriöst istället för att harva igenom flera hundra inlägg varje dag om ingenting. Det finns viktigare saker att göra iställlet för det och det är just inläggen om ingenting, så kallad ranti

Obehagligt.

*markerar som ointressant*

Obehagligt.

*markerar som extra intressant*

Om alla bara skulle läsa trådtiteln en extra gång innan dom klickar på "Spara inlägget" så skulle vi nog se betydligt kortare och mera on-topic trådar. På gott och ont!

Frågan som ställdes i första inlägget här var av allmän karaktär, inga namn nämndes och det var det jag svarade på. Sen börjar folk prata om David och det får stå för dem själva.
Själv skulle jag tyckat att en tråd såg konstig ut om jag blockerade nån, ja

Det här med att trådar hamnar i fel grupper skulle lätt kunna åtgärdas om forumen hade moderatorer eller något liknande som kan flytta en tråd till rätt grupp. Jag är med i ett forum (www.pluggakuten.se) som har så. Där finns admin, moderator och medlem.

för mig är ett forumtroll någon som skriver otrevliga saker och påhopp, och sådana är otrevliga. Det tycker jag inte alls att det rör sig om i det här fallet. Och JA jag tycker det är ytterst otrevligt att den här tråden kom att handla om en enskild perso

Trådtiteln kanske skulle kunna visas i direkt anslutning till svaraknappen.

Det finns inga moderatorer här och Olle är inte särskilt aktiv i modererandet vilket gör att fler och fler trådar ballar ur. Därför kommer vi nog se fler såna här diskussioner framöver.

Visst ska man säga till skribenten först och främst, men för vissa v