Quote from Lena O on 14 May 2008, 11:22Ingen vill bli undervisad!
Alla vill bli lärd!
Ingen vill bli undervisad!
Alla vill bli lärd!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:53Lite fler administrativa redskap kanske skulle kunna underlätta, dels för att kunna låsa trådar när man anser att till räckligt med svar kommit fram, och kanske till och med möjlighet att rensa ut inlägg som inte passar in i samtalsämnet alls, troll inläg
Lite fler administrativa redskap kanske skulle kunna underlätta, dels för att kunna låsa trådar när man anser att till räckligt med svar kommit fram, och kanske till och med möjlighet att rensa ut inlägg som inte passar in i samtalsämnet alls, troll inläg
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 12:22Hur var det nu han sa igen Voltaire?
Jag hatar dina åsikter men beredd att dö för din rätt att få framföra dem.
Fast det e klart det kanske är omodernt sisådär 400 år efteråt...
Hur var det nu han sa igen Voltaire?
Jag hatar dina åsikter men beredd att dö för din rätt att få framföra dem.
Fast det e klart det kanske är omodernt sisådär 400 år efteråt...
Quote from Lena O on 14 May 2008, 13:53Voltaren sade mycket som var inflammatorisk!
Voltaren sade mycket som var inflammatorisk!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 13:55I beg your pardon?
I beg your pardon?
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 14:06Voltaren, Voltaire lek med bokstäver
Voltaren Ett läkemedel som lindrar värk, inflammatoriskt dämpande osv. (Tänk på Iprenmannen, och du får huvudvärk direkt.(#))
Voltaire(pseudonymen) En fransk författare, François-Marie Arouet, med en för dåtiden vass
Voltaren, Voltaire lek med bokstäver
Voltaren Ett läkemedel som lindrar värk, inflammatoriskt dämpande osv. (Tänk på Iprenmannen, och du får huvudvärk direkt.(#))
Voltaire(pseudonymen) En fransk författare, François-Marie Arouet, med en för dåtiden vass
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:12😀 😀 😀
*Whoops hoppas jag inte är "OT" helt nu så jag blir lynchad av mobben. Det skulle inte min jantekänsliga, lagomsvenska, konflikträdda själ klara!*
😀 😀 😀
*Whoops hoppas jag inte är "OT" helt nu så jag blir lynchad av mobben. Det skulle inte min jantekänsliga, lagomsvenska, konflikträdda själ klara!*
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:14Då blir det ankjakt av det.
Då blir det ankjakt av det.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:27Åter till ämnet nu!
Åter till ämnet nu!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 21:37Den gula pippin som flera hänvisar till här, har gett mig många glada skratt. Så jag hoppas han inte blir en flyttfågel efter denna tråd... (L)
Den gula pippin som flera hänvisar till här, har gett mig många glada skratt. Så jag hoppas han inte blir en flyttfågel efter denna tråd... (L)