Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:16Jag kände mig kluven inför denna tråd men fortsatte att läsa den i af.
I grunden är FB ett fritt forum med breda svängar men också med otroligt mycket kunskap och mycket givmildhet på många händer. Att det sedan finns en stor portion humor tycker jag är
Jag kände mig kluven inför denna tråd men fortsatte att läsa den i af.
I grunden är FB ett fritt forum med breda svängar men också med otroligt mycket kunskap och mycket givmildhet på många händer. Att det sedan finns en stor portion humor tycker jag är
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:21Är det någon som vet ifall trådskaparen existerar IRL eller är ett alias?
Jag har aldrig sett vederbörande skriva något.
Är det någon som vet ifall trådskaparen existerar IRL eller är ett alias?
Jag har aldrig sett vederbörande skriva något.
Quote from Lena O on 14 May 2008, 22:27Men David för he*****!! Kom inte nu och skriva något vettigt 😉 😉
Men David för he*****!! Kom inte nu och skriva något vettigt 😉 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:30Fast Davids frågor är berättigade!!
Fast Davids frågor är berättigade!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:43Anders R blev anonym idag.
Anders R blev anonym idag.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:44Jag har klämt fyra påsar Grillchips med tacodip sedan detta drog igång och först nu har någon verkligen tänkt till.
Intressant med människor som beter sig som "Mediadrevet" och samtidigt mycket trevligt med både PM och andra kommentarer som är positiva.
Jag har klämt fyra påsar Grillchips med tacodip sedan detta drog igång och först nu har någon verkligen tänkt till.
Intressant med människor som beter sig som "Mediadrevet" och samtidigt mycket trevligt med både PM och andra kommentarer som är positiva.
Quote from Magnus Gelang on 14 May 2008, 22:44Blev anonym idag? Nu fattar jag ingenting.
Blev anonym idag? Nu fattar jag ingenting.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:50Jag kan verkligen intyga att David kan vara seriös i sina PM..:-)
Inte ofta det kommer ett så långt inlägg från dig David...flera meningar..;)
Jag kan verkligen intyga att David kan vara seriös i sina PM..:-)
Inte ofta det kommer ett så långt inlägg från dig David...flera meningar..;)
Quote from Emma Sjöberg on 14 May 2008, 22:57Jag har följt den här tråden och jag har tänkt att inte öppna truten, men nu kan jag inte låta bli.
Jag känner mej GRYMT påhoppad här på funbeat! Sista diskussionen som jag medverkade i spårade ur totalt enligt mej och blev ett riktigt personpåhopp! För
Jag har följt den här tråden och jag har tänkt att inte öppna truten, men nu kan jag inte låta bli.
Jag känner mej GRYMT påhoppad här på funbeat! Sista diskussionen som jag medverkade i spårade ur totalt enligt mej och blev ett riktigt personpåhopp! För
Quote from Mats Andersson on 14 May 2008, 23:02Samma här Silva. Jag har i princip gett upp Funbeat till annat än att registrera träningen.
Samma här Silva. Jag har i princip gett upp Funbeat till annat än att registrera träningen.