Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

´Jag skulle aldrig få för mig att be någon att "vara tyst eller hålla käften".
Var och en har sin subjektiva sanning och sin rätt attt framföra den.´

Helt riktigt David (t+) "****** Deleted ******"

Eftersom någon undrade så kan jag kan intyga att Anders R är en trevlig och mycket intelligent man, från samma stad som jag själv kommer ifrån. På FB får man får vara hur anonym som helst och därmed ska inte det ifrågasättas.

Min önskan är att humor oc

Det är inte trådskaparen som nämde namnet först. Däremot så har han skrivit slarvit (jag tror i alla fall att det var slarvigt och inte elakt). Nu är här så många redigerade inlägg att jag inte hittar vem det var som först nämnde namned.

Och visst är det

Jannike E

Jag har absolut inte skapat humor gruppen för att det ska vara en slask för ironi! Du kan skapa en sådan grupp om du vill att det ska finnas en. Min tanke med "humor glädje skratt" var att jag skulle samla kul grejor där. Någonstans dit man kan

Forumpolitik... Kan bli riktigt rörigt..

Men seriöst flickor och pojkar, ska vi välja att vi växer upp idag? Humor för all del. Men var lite mer lyhörda på att andra runt omkring kanske tycker att det går för långt.

Och framför allt, låt folk själva be

Evelyn, tycker du aldrig att ironi kan vara kul?? Det tycker jag. Det var bara ett förslag men då vet jag att man inte får vara ironisk i humorgruppen 😉 För mig är det lite humor i sig faktiskt 😉

Jo ironi kan vara kul, vid rätt tillfälle och på rätt sätt!

Men jag tror inte att det funkar att placera det på ett ställe!

Jag tror varken att man kan komprimera ironi eller bestämma var och när det ska dyka upp. Ironin är en del av en rapp kommunikati

Jag tycker det finns en poäng med att lägga rätt fråga i rätt grupp. Vi har ju en pratgrupp och så vidare.
Jag vill personligen inte ha nån slags moderatorer som kollar och håller ordning. Tycker att det vore frihetens död. Och en väljabortpersonknapp kän

This is all VERY Déjà vu

Visst finns det en poäng i att det finns olika grupper.. Men vad är det egentligen som gör att folk postar i fel grupp? Som ny är man med i så fungerar funbeat (sägs det). Men när man skapar en ny diskussion så står det ändå "Den här gruppen är till för d