Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlockera användare
You need to log in to create posts and topics.

*** Tråd låst ***

Snälla Ni; solen lyser utanför fönstret (iaf här i söder), alla har fått mat i magen, alla har tak över huvudet och kläder på kroppen. Förhoppningsvis är alla hyfsat friska, har snälla barn och älskar livet. Lägg ner det här nu...BE HAPPY! (H:)

Folk postar i fel grupp för att de helt enkelt inte bryr sig eller för att de inte förstår bättre. Det verkar som många medlemmar här använder forum för första gången i sitt liv och känner inte till normal forumetikett (vilket i princip innebär normalt ve

Hördudu, Anders, läste Du inte mitt inlägg här ovanför...;)

Jo, lite...slutade läsa vid att solen lyser för här i Göteborg är det molnigt 😀

Ursäkta, jag ville heller inte ge mig i den här diskussionen, som skulle vara avslutad, men jag kan inte låta bli att försvara David. Eftersom vi nu redan använt namn så gör jag det också. Jag är dessutom så trög att jag inte fattade att det var honom det

Dessutom så tycker jag inte att den här diskussionen är så otroligt obehaglig. Förutom då att det handlade om en skilld person.

Tycker man att något är jobbigt så är det väl bra att disskutera det och kanske få andra synvinklar på saker och ting. Kan ju

snark!

Kalle: det är väl precis sådana kommentarer som skapar trist stämning i forumen?

Lady: Absolut ... skicka boken till David!