Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 15:48När jag först såg titeln till denna diskution så blev jag nyfiken, sedan blir jag väl både ledsen och lite fundersam.
1. Ett filter som tar bort inlägg från valda användare hade väl kunnat ordnas, men om det var så praktiskt vet jag inte. Bättre då kansk
När jag först såg titeln till denna diskution så blev jag nyfiken, sedan blir jag väl både ledsen och lite fundersam.
1. Ett filter som tar bort inlägg från valda användare hade väl kunnat ordnas, men om det var så praktiskt vet jag inte. Bättre då kansk
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 15:57jag har inget större problem med folk som skojar, inte heller med hårda diskussioner där folk är rakt på sak, eller att trådar spårar ur efter ett tag.
Ställer man frågor i "fel" grupp, ja det är sånt som händer, största risken är att man inte får så mån
jag har inget större problem med folk som skojar, inte heller med hårda diskussioner där folk är rakt på sak, eller att trådar spårar ur efter ett tag.
Ställer man frågor i "fel" grupp, ja det är sånt som händer, största risken är att man inte får så mån
Quote from Lena O on 16 May 2008, 16:36Det verka som det är ok att bete sig idiotisk men inte ok att säga till eller ville göra något åt det!
Jag har absolut inget problem med någon som svara ala högblodtryck (är alltid lugn själv när jag skriva) det är oftast inte de som är katolisatorn till
Det verka som det är ok att bete sig idiotisk men inte ok att säga till eller ville göra något åt det!
Jag har absolut inget problem med någon som svara ala högblodtryck (är alltid lugn själv när jag skriva) det är oftast inte de som är katolisatorn till
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 16:49Jag har inte sagt till någon här att inte tävla.
Man ska tänka på vad man gör när man tävlar och definitivt när man i praktiken är utom tävlan.
Då har man inte på banan att göra!
Jag har inte sagt till någon här att inte tävla.
Man ska tänka på vad man gör när man tävlar och definitivt när man i praktiken är utom tävlan.
Då har man inte på banan att göra!
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 20:17Är väl upp till en själv om man vill tävla eller inte oavsett om man har en chans eller inte, jag antar att det var det du menade med att vara utom tävlan? Annars hade det nog funnits "Du måste avklara inom denna tid annars får du inte vara med" regler?
Är väl upp till en själv om man vill tävla eller inte oavsett om man har en chans eller inte, jag antar att det var det du menade med att vara utom tävlan? Annars hade det nog funnits "Du måste avklara inom denna tid annars får du inte vara med" regler?
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 20:35Har inte varit medlem så länge men har lärt mig en hel del av er, alla som skriver här, ställer frågor åt mig etc. Började löpträna för ett drygt ett år sedan och ingen annan vill prata träning med mig! Davids underfundigheter roar, på riktigt, och andra
Har inte varit medlem så länge men har lärt mig en hel del av er, alla som skriver här, ställer frågor åt mig etc. Började löpträna för ett drygt ett år sedan och ingen annan vill prata träning med mig! Davids underfundigheter roar, på riktigt, och andra
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 20:42Det är fritt att tävla och då följer man de regler som finns och sunt förnuft.
Har man stannat cykel oavsett skäl så lämnar man tävlingsbanan och står inte med röven ute på vägen när man funderar på cykeln tekniska konstruktion.
Man står inte utan uppsik
Det är fritt att tävla och då följer man de regler som finns och sunt förnuft.
Har man stannat cykel oavsett skäl så lämnar man tävlingsbanan och står inte med röven ute på vägen när man funderar på cykeln tekniska konstruktion.
Man står inte utan uppsik
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 20:45Är inte det här fel grupp? (H:)
Är inte det här fel grupp? (H:)
Quote from Lena O on 16 May 2008, 22:54Jo men David. Det är precis där felet sitter med dig.
Spara din skit för en privat möte ist, öga mot öga.
Börja fattar nu varför du valde en kyckling som avatar.
FyF** så patetisk du är!Trådet är intressant.
Men inte du!
Jo men David. Det är precis där felet sitter med dig.
Spara din skit för en privat möte ist, öga mot öga.
Börja fattar nu varför du valde en kyckling som avatar.
FyF** så patetisk du är!
Trådet är intressant.
Men inte du!
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 23:17Gary: Det är din subjektiva syn på mig och den får du givetvis ha.
Det är det som är det fina i ett öppet samhälle.
Du har din verklighet och jag har min.
Gary: Det är din subjektiva syn på mig och den får du givetvis ha.
Det är det som är det fina i ett öppet samhälle.
Du har din verklighet och jag har min.