Quote from j sollerman on 16 May 2008, 23:41De är väl ingen kyckling???
De är väl ingen kyckling???
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 00:06http://en.wikipedia.org/wiki/Greater_roadrunner
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 03:33Hoppas jag är opatetisk.
Annars lär jag vara patetisk.
Hoppas jag är opatetisk.
Annars lär jag vara patetisk.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 15:57David, jag skulle inte ha haft några problem med om du framfört din uppfattning antingen rakt på till den det gäller i privat meddelande eller rakt på till vederbörande i en diskussion, då även som en generell uppmaning till andra att tänka på det du tar
David, jag skulle inte ha haft några problem med om du framfört din uppfattning antingen rakt på till den det gäller i privat meddelande eller rakt på till vederbörande i en diskussion, då även som en generell uppmaning till andra att tänka på det du tar
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 16:54Det går även bra att tänka över skrivna inlägg både en och två gånger innan man känner sig både krängt och utsatt.
Det går även bra att tänka över skrivna inlägg både en och två gånger innan man känner sig både krängt och utsatt.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 17:08Davids inlägg om säkerheten vid cykellopp är ju rätt i sak och helt klockrent...
Davids inlägg om säkerheten vid cykellopp är ju rätt i sak och helt klockrent...
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 17:31Absolut...
Absolut...
Quote from Fredric Lagerström on 17 May 2008, 20:00Genial
Genial
Quote from j sollerman on 17 May 2008, 22:21Får man problem på cykellopp så har man inte på banan att göra! De har David helt rätt i.
Får man problem på cykellopp så har man inte på banan att göra! De har David helt rätt i.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 22:39Och vem skulle bestämma vilka personer som ska blockeras? Om ett visst antal personer "stör" sig på en person? Om någon kommer med rasistiska eller liknande totalt opassande inlägg ska det naturligtvis gå att utesluta vederbörande men att blocka nån som t
Och vem skulle bestämma vilka personer som ska blockeras? Om ett visst antal personer "stör" sig på en person? Om någon kommer med rasistiska eller liknande totalt opassande inlägg ska det naturligtvis gå att utesluta vederbörande men att blocka nån som t